אא

ההתאחדות תגיש ערעור על דחיית התביעה נגד בריטיש איירווייס

בחודש שעבר נדחתה ע"י בית המשפט תובענת התאחדות סוכני הנסיעות נגד בריטיש איירווייס, אך ההתאחדות, באמצעות נציגיה משרד עו"ד הרצוג-פוקס-נאמן, מתכוונת לערער על פסק הדין, בו "נפלו טעויות מהותיות".

Shutterstock Shutterstock

משרד עו"ד הרצוג-פוקס-נאמן, המייצג את התאחדות סוכני הנסיעות בתביעתה נגד בריטיש איירווייס, עומד להגיש ערעור על פסק הדין של בית המפשט במחוז מרכז , שדחה את תביעתה של ההתאחדות.

במכתב, אותו הפיץ משרד עורכי הדין לסוכני הנסיעות השותפים לתביעה, נטען כי "בית המשפט קבע במפורש כי סעיף 9 להסכם יאט"א אינו מאפשר לחברת התעופה שלא ליתן גמול לסוכני הנסיעות". כמו כן מציינים עורכי הדין: "אנו סבורים כי הן בקביעות העובדתיות והן בקביעות המשפטיות של בית המשפט, במסגרת פסק הדין, נפלו טעויות מהותיות, אשר מצדיקות הגשת ערעור על פסק הדין שניתן ובקשה לביטולו."

בימים אלה שוקד משרד עורכי הדין על הכנת הערעור, שיוגש לבית המשפט העליון, ובמקביל, במידת הצורך, תוגש בקשה למנוע מבריטיש לבטל את התקשרותה עם סוכני נסיעות, אשר לא ייעתרו לדרישתה להסכים לביטול העמלה.


צו מניעה זה ימנע מן הסוכנים את הצורך לחתום על דרישתה של בריטיש. בכל מקרה, עורכי הדין מציעים לכל סוכן להתייעץ עימם, לפני שהוא מחליט על חתימה או אי חתימה על דרישתה של בריטיש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: