אא

נחנך אתר נופש, ספא וקונגרסים של רשת מלונות "מריוט" בסאן אנטוניו

אייל עופר, יו"ר משותף בחברת השקעות הנדל"ן הבינלאומית "מילר גלובל נכסים", השותפה בפרוייקט: "אתר הנופש הוא בין אתרי הנופש הראשונים, הנחנכים בארה"ב לאחר פרוץ משבר הנדל"ן. המלון מהווה קונספט חדש של אתרי הנופש, המשלבים עסקים, הנאה וחוויה. בבניית ותכנון האתר הושם דגש על התחום האקולוגי".

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות "מריוט" וחברת ההשקעות הבינ"ל "מילר גלובל נכסים", בה שותפים אייל עופר וג'ים ומיקי מילר, חנכו היום את אתר הנופש החדשני של הרשת בסאן אנטוניו, בהשקעה של מעל 500 מיליון דולר. האתר מהווה קונספט תיירותי חדש, המיועד לנופשים המחפשים שילוב של עסקים, הנאה וחוויה.

אתר הנופש בנוי על שטח של כ- 600 אקרים של גבעות ירוקות, נחלים זורמים ועצי אלון וכולל 1,002 דירות נופש, שני מגרשי גולף מקצועיים, חדרי ועידות ותערוכות, פארק מים, שבע מסעדות וטרקלין עסקים מפואר. כמו כן כולל האתר ספא מפואר וחדיש, המציע 30 חדרי טיפולים, חדר כושר ושיעורי ספורט.

דגש מיוחד הושם באתר על התחום האקולוגי. מי ההשקיה של מגרשי הגולף והמדשאות מקורם במים ממוחזרים, קירות המלון עשויים מחומרים הניתנים למיחזור ומערכת המיזוג הינה מערכת "חכמה" חוסכת אנרגיה.

אייל עופר, נשיא משותף "מילר גלובל נכסים", אמר כי המיזוג בין מותג גדול כמו רשת מלונות "מריוט", בצירוף חברת השקעות הנדל"ן "מילר גלובל נכסים", יוצר קונספט חדשני של אתרי נופש למשפחות ואנשי עסקים, הכולל אטרקציות, ספא ואולמות כנסים".

בערב הפתיחה החגיגי השתתפו ביל מריוט, נשיא רשת מלונות "מריוט", אייל עופר, יו"ר חברת השקעות הנדל"ן הבינלאומית "מילר גלובל נכסים" ואורחים רבים מרחבי ארה"ב. בערב הופיעו מיטב זמרי הקאנטרי, ביניהם קני רוג'רס ואחרים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: