אא

נתור-יוניטל: תורכיה חוזרת להיות יעד מוביל בחג הפסח

פסח כבר בפתח וישראלים רבים יתרכזו השבוע באריזות לחופשת הפסח המסורתית מעבר לים. בנתור-יוניטל צופים שכ- 400 אלף ישראלים יבלו את החג מעבר לים ומדווחים כי יעדים מועדפים נוספים הם: איטליה, סיציליה, ניס, גרמניה, תאילנד, יפן וארה"ב.

Shutterstock Shutterstock
חברת נתור-יוניטל מדווחת כי השנה בולטת חזרתם למפה של יעדי תורכיה השונים, בעיקר אנטליה, שהיו מובילים בחופשות הפסח בשנים הקודמות, אך ירדו משמעותית בפסח האחרון. במקביל חלה מגמה של נסיעות דווקא ליעדים רחוקים בפסח, כמו תאילנד, ארה"ב ויפן.

לדברי רון שחף, מנכ"ל נתור-יוניטל: "חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת עבור ישראלים רבים לקיים את הטיול שתמיד חלמו עליו: החופשה הארוכה, מזג האוויר הנוח בתקופה זו של השנה והאפשרות לחגוג את ליל הסדר המשפחתי מעבר לים מובילים ישראלים רבים לטוס דווקא ליעדים רחוקים בפסח. השנה ניצת הדובדבן ביפן נופלת על פסח, דבר שהוביל לעלייה של 25% בהזמנות ליפן, לעומת שנים קודמות. גם תאילנד זוכה השנה לעלייה מרשימה בביקושים לעומת השנה שעברה".

חבילות ערים זוכות גם השנה לביקוש ער - ככל הנראה בשל המשך ירידת מחירים הנובעת משערי המטבע, כך שבסיכומו של דבר ההוצאה השקלית לנוסע נמוכה יותר. בין הערים שתופסות תאוצה בפסח השנה - ברצלונה, פראג ובראש הרשימה- ברלין.

בתחום הטיולים המאורגנים היעדים הבולטים והמובילים השנה הם יפן, איטליה, ספרד, וברלין. גם הביקוש לטיולים מאורגנים לארה"ב ממשיך במגמת עלייה, שהתחילה כבר עם היחלשות הדולר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: