אא

לראשונה טיסות ישירות מישראל למאוריציוס

MEDRAFT SPIRIT החברה שהטיסה את הישראלים בטיסות ישירות לאיי סיישל תשיק בחורף 2008 טיסות ישירות לאי מאוריציוס

Shutterstock Shutterstock

ההיענות הנלהבת לה זכה מיזם הטיסות הישירות לסיישל הביאו את חברת MEDRAFT SPIRIT להכרה כי הישראלים מחפשים יעדים אקזוטיים, מיוחדים, אחרי שמיצו את כל היעדים המוכרים. לפיכך תפעיל החברה, באופן בלעדי, בחודשים נובמבר - דצמבר, טיסות ישירות אל אחד מאתרי הנופש הנחשקים בעולם - האי מאוריציוס. זוהי סדרה חד פעמית ובלתי חוזרת של טיסות שכר שבועיות, בנות כשמונה שעות מנתב"ג ישירות למאוריציוס, באמצעות חברת שכר ישראלית, במקום טיסות ארוכות ומתישות דרך אירופה או דרא"פ, הנמשכות כ-24 שעות. הטיסות ישווקו כחלק מ"חבילה" שתציע שהייה בת חמישה לילות ושישה ימים.

מיזם זה מציע הזדמנות חד פעמית לבקר באי הידוע כאחד מאתרי החופש המבוקשים באירופה. "איל מוריס" מצוי בלב הארכיפלג של מדגסקר ומגלם בתוכו שילוב אופטימאלי של נופש בחופי טורקיז בוהקים עם פעילות אתגרית וטיולי טבע מרהיבים. אומרת טלי יטיב, מנכ"לית MEDRAFT SPIRIT: "עוד משחר ילדותי בצרפת, נחשפתי ליעד קסום המשלב את אירופה, אפריקה ואת תת היבשת ההודית – מאוריציוס - אי שמסמל חופש ובילוי קיץ בלב החורף הצרפתי לאלפי נופשים מפריז ושאר מחוזות צרפת.


לאחר הגשמת חלום הטיסות הישירות לסיישל, הצבתי לעצמי מטרה של כיבוש יעדים אקזוטיים ולהפיכתם לזמינים ונגישים לישראלים. אני מאמינה כי האי הגעשי המרהיב מאוריציוס יתחבב על התייר הישראלי במהרה ויהפוך להיות אתר מוביל לתיירות ישראלית ." מאוריציוס הוא אי ששטחו כ- 1865 קמ"ר ובו כ-1.2 מליון תושבים. בפסיפס מושלם של צבעים ונופים מציג האי חופים בתולים פראיים מרהיבים בגוניהם, מטעי קנה סוכר עצומים הממלאים את מישורי האי, ערים מודרניות ומרכזי קניות במרכזו, וכפרי דייגים במערב, לאורך החופים. דרום האי שזור בהרי חרוט המכוסים בצמחיית ירוק עד, מהם נופלים מפלי מים הנשטפים לנהרות ואגמים בלב שמורות טבע פרטיות . התיירים יכולים ליהנות משלל טיולי חוויה והרפתקאות לכל הגילאים.

מפגשים עם תושבי מאוריציוס מגלים כור היתוך של תרבויות וסובלנות הדדית בו המפגש ההינדי, האפריקאי והאירופי מייצרים חברה דמוקרטית, יציבה החיה בשלום ובהרמוניה. ברחבי האי ניתן למצוא שפע של פעילויות חברתיות ימיות, סיורי טבע, "מיני ספארי" טרקטורונים, אופניים, מפגשים עם חיות, הליכה מתחת למים, צלילות, דייג, ארוחות גורמה וארוחות בסגנון מזנון חופשי בכל בתי המלון המעולים הפזורים לחופי האי.

חברת MEDRAFT SPIRIT, מקבוצת MEDRAFT, מתמחה בטיולי תמריץ,טיולים גיאוגרפיים וטיולי נישה. MEDRAFT SPIRIT מציעה במאוריציוס בין החודשים נובמבר – דצמבר טיסה ישירה משולבת עם חבילות נופש וטיול ברמות מחיר שונות. מחיר: החל מ 2690$ לאדם בחדר זוגי. כולל טיסה ישירה וחמישה לילות במלון 4 כוכבים, על בסיס חצי פנסיון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: