אא

קשרי תעופה לבורסה: "בין החברה לבין ספק שירותי מידע והזמנות מקוון התגלע סכסוך אשר עלול להביא לידי סיום שירותי הספק"

ל-PASSPORTNEWS נודע כי מדובר בחברת האון ליין-קומפאס. קשרי תעופה הודיעה לבורסה "כי במידה שתבוטל אספקת השירות על ידי הספק מבלי שקשרי תעופה תמצא פיתרון חלופי, עשוי הדבר לפגוע בפעילות החברה". תגובת קומפאס:"אין תגובה".

Shutterstock Shutterstock
חברת קשרי תעופה הודיעה היום בדיווח מיידי לבורסה לניירות ערך כי: "בין קשרי תעופה לבין ספק שירותי מידע והזמנות מקוון עבור סוכני הנסיעות שלה התגלע סכסוך אשר עלול להביא לידי סיום שירותי הספק לקשרי תעופה. המחלוקת נוצרה לאחר שהספק ביקש לשנות את בסיס ההתקשרות, ואילו קשרי תעופה טוענת כי השינוי דרסטי ואינו עומד בקנה אחד עם תנאי התקשרות הנהוגים בענף".

ל-PASSPORTNEWS נודע כי מדובר בחברת און ליין-קומפאס. עוד מציינת קשרי תעופה בהודעה לבורסה כי: "בין הצדדים נוהל לאחרונה משא ומתן בניסיון לגשר על המחלוקות. ביום שני ה-29 במרץ 2010 הודיע הספק על כוונתו לסיים באופן הדרגתי את הענקת שירותיו החל מיום 1 באפריל 2010. קשרי תעופה מנסה לחדש את המשא ומתן עם הספק במטרה להביא לסיום הסכסוך ולחתימה על הסכם התקשרות המקובל על הצדדים. במקביל בוחנת החברה את ההיבטים המשפטיים של התניית המשך הענקת השירותים על ידי הספק בשינוי מבנה ההתקשרות נוכח כוח השוק של הספק ומעמדו המיוחד בשוק".

קשרי תעופה מציינת עוד "כי במידה שתבוטל אספקת השיות על ידי הספק, מבלי שקשרי תעופה תמצא פתרון חלופי, עשוי הדבר לפגוע בפעילות החברה".
רפי גוטליב, מנכ"ל קומפאס, המנהלת את און ליין: "אין תגובה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: