אא

מדוע נדחה כנס אילת?

מארגני הכנס, שאמור היה להתחיל ב- 26 באפריל, מסרו בהודעת הדחיה שבאותה תקופה צפויות להיות תפוסות גבוהות בבתי המלון בעיר וכן טיסות אל על לאילת, שהיו אמורות להיות אחד מהחידושים הבולטים בכנס, טרם החלו.

Shutterstock Shutterstock
התאחדות המלונות אילת, חברת "אל על" ומשרד התיירות החליטו לדחות את מועד קיומו של כנס אילת. הכנס תוכנן להתקיים בין 26 וה- 29 באפריל, במטרה להציג בפני הסוכנים המובילים במדינות היעד לתיירות לישראל, את אפשרויות הביקור, הבילוי והפנאי בעיר ולייצר עמם קשרי עבודה, שיביאו להגדלת התיירות הנכנסת לעיר.

מארגני הכנס מסרו כי: "לאחר בדיקה משותפת של הגורמים המעורבים בכנס אילת, נמצא כי במועד המתוכנן צפויות תפוסות גבוהות מהממוצע בתקופה זו בבתי המלון, אשר יקשו על הלנת כל הסוכנים הצפויים להשתתף בכנס בצורה נאותה. בנוסף, מאחר ושירות הטיסות של חברת אל על לאילת טרם החל לפעול, עקב אי הסדרת אישורי מכס וביקורת גבולות, עד כה, ישנו קושי גם בהטסתם של הסוכנים. לאור האמור, הוחלט לדחות את הכנס לעוד מספר חודשים. הודעה על הדחייה נמסרה לסוכנים באמצעות הגורמים המארגנים".

המארגנים הוסיפו עוד: "במקביל, ימשיכו כל הגורמים המעורבים בקידום אילת כעיר תיירות מובילה, במאמצי השיווק של אילת כיעד תיירות אטרקטיבי בעולם, בדגש על עונת החורף 2011-2010".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: