קווי חופשה והשטיח המעופף מעדכנות לגבי מדיניות הביטולים
בקווי חופשה עבור הזמנות חדשות לא יגבו דמי ביטול במקרה של ביטולים עד 24 שעות לפני היציאה ובמקרה של ביטול טיסה לא יחייבו דמי ביטול ויוחזר הכסף ובשטיח המעופף הכספים יוחזרו במקרה של ביטול טיסה עקב סגירת שדה תעופה.
עקב התפרצות הר הגעש באיסלנד וסגירת שדות התעופה ברחבי אירופה נוצרה אי ודאות לגבי ביטולי טיסות והשבת כספים.
חברת השטיח המעופף עדכנה את הסוכנים כי "אנו בודקים את כל האפשרויות אל מול חברות התעופה בנוגע לכספי הלקוחות ונעדכן אותם בהקדם", ומוסיפים כי "ניתן לעשות הזמנות חדשות וליידע את הלקוחות/סוכנים כי במידה והטיסה לא תצא עקב סגירת שדה התעופה חברות התעופה ישיבו להם כספם".
קווי חופשה הודיעו כי עבור הזמנות חדשות, מה- 18 עד ה- 25 באפריל, לטיסות עד 22 במאי, לכל הטיסות ולכל היעדים באירופה ואגן הים התיכון כולל טורקיה "ניתן יהיה לבטל הזמנות טיסות ו/או חבילות עד 24 שעות לפני יציאה מכל סיבה ללא דמי ביטול" וכמו כן "בכל מקרה בו בוטלה הטיסה לא יחייבו דמי ביטול ויוחזר כל הכסף".
חברת השטיח המעופף עדכנה את הסוכנים כי "אנו בודקים את כל האפשרויות אל מול חברות התעופה בנוגע לכספי הלקוחות ונעדכן אותם בהקדם", ומוסיפים כי "ניתן לעשות הזמנות חדשות וליידע את הלקוחות/סוכנים כי במידה והטיסה לא תצא עקב סגירת שדה התעופה חברות התעופה ישיבו להם כספם".
קווי חופשה הודיעו כי עבור הזמנות חדשות, מה- 18 עד ה- 25 באפריל, לטיסות עד 22 במאי, לכל הטיסות ולכל היעדים באירופה ואגן הים התיכון כולל טורקיה "ניתן יהיה לבטל הזמנות טיסות ו/או חבילות עד 24 שעות לפני יציאה מכל סיבה ללא דמי ביטול" וכמו כן "בכל מקרה בו בוטלה הטיסה לא יחייבו דמי ביטול ויוחזר כל הכסף".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}