משרד התיירות מסייע לאלפי התיירים המתעכבים בישראל
לשכת המידע של המשרד בנתב"ג פועלת 24 שעות ביממה ומספקת לתיירים מידע לגבי מלונות, שירותים, אתרי בילוי ואירועים. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "משרד התיירות פועל לסייע לתיירים המעוכבים בישראל ועומד לרשותם עד ליציאתם מן הארץ".
Shutterstock
בשל השבתת הטיסות בשדות התעופה באירופה ובישראל בעקבות התפרצות הגעשית באיסלנד, מטפלת לשכת משרד התיירות בנתב"ג, בפניות אלפי התיירים המתעכבים בישראל. הלשכה מסייעת לתיירים באיתור מלונות באזור תל אביב וירושלים, בהתאם לבקשתם ומספקת להם מידע באשר לשירותים השונים להם הם זקוקים בארץ.
ראשי הערים תל-אביב וירושלים, נעתרו לבקשתו של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ומפיקים היום חוברת מידע לתיירים המתעכבים בארץ, אשר תספק להם מידע על השירותים בערים לצד אירועים ומקומות בילוי, המתקיימים בימים אלו. החוברת תחולק על ידי התאחדות בתי המלון בבתי המלון שבערים תל אביב וירושלים.
לשכת משרד התיירות בנתב"ג, פועלת 24 שעות ביממה, במהלך כל ימות השבוע ומאוישת בעובדים דוברי שפות שונות. ניתן לפנות ללשכת באמצעות ה"תורפון" במספר: *3888.
ראשי הערים תל-אביב וירושלים, נעתרו לבקשתו של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ומפיקים היום חוברת מידע לתיירים המתעכבים בארץ, אשר תספק להם מידע על השירותים בערים לצד אירועים ומקומות בילוי, המתקיימים בימים אלו. החוברת תחולק על ידי התאחדות בתי המלון בבתי המלון שבערים תל אביב וירושלים.
לשכת משרד התיירות בנתב"ג, פועלת 24 שעות ביממה, במהלך כל ימות השבוע ומאוישת בעובדים דוברי שפות שונות. ניתן לפנות ללשכת באמצעות ה"תורפון" במספר: *3888.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}