אא

משבר עצירת הטיסות חידד את ההבדלים בין הסוכנים למוכרי הטיסות והחבילות באינטרנט

יוסי פישר אומר שהמשבר הדגיש את האחריות, השרות והאמינות שהסוכנים מספקים ללקוחות ושתאגידי התיירות הענקיים דואגים ללקוחותיהם יותר מאשר חברות התעופה. לכן חשוב, לדעתו, להמשיך במגמת המיזוגים על מנת ליצור גופי תיירות מובילים בישראל.

Shutterstock Shutterstock
התפרצות הר געש עלום שם באיסלנד יצרה תובנה חדשה בקרב הנוסעים ברחבי העולם. מה עושים במצב בלתי צפוי לחלוטין כאשר כח עליון מחבל בתעופה העולמית, מה עושה אותו לקוח מפרנקפורט, שהזמין חבילת נופש דרך אקספדיה ונתקע במלון בפלמה דה מיורקה או בלאס ווגאס.

באתרי האינטרנט התיירותיים פורסם שתאגיד TUI ותאגיד THOMAS COOK, שניהם מגדולי סוכני התיירות בעולם, אירגנו רכבת ימית ויבשתית על מנת לחלץ לקוחות שלהם שנתקעו ברחבי אתרי נופש באירופה - "Tui rescues 5,000 clients from Spain by coach and ship".

המשבר הנוכחי הדגיש את תפקיד סוכן הנסיעות כגוף אחראי ומקצועי, המטפל בלקוח בכל עת. על התאחדות סוכני הנסיעות להשתמש בארוע קיצון זה על מנת לתקשר עם הציבור ולהסביר מדוע עדיף שימוש בסוכן נסיעות על פני הזמנה דרך אחד מסוכני האינטרנט. אחריות-שרות-אמינות.

פרט נוסף שהתברר לאור המשבר הזמני בתעופה הוא שתאגידי התיירות הענקיים דואגים ללקוחותיהם יותר מאשר חברות התעופה. אותו לקוח שרכש חבילת נופש – טיסה, העברות ומלון ב- TUI או ב- THOMAS COOK בטוח יותר מאשר לקוח שרכש טיסה בחברת LOW COST ובית מלון באופן עצמאי.

אחת המסקנות המתבקשות לגבי תעשיית התיירות בישראל היא המשך מגמת המיזוגים על מנת ליצור גופים דומים לגופי התיירות המובילים באירופה. כמובן שמיזוגים בישראל הינם תהליך קשה ורב בירוקרטיה עקב גודל השוק אך הם כורך וצורך. נושא מיזוגי חברות התעופה עליו כתבתי בשבוע שעבר מקבל גם הוא חיזוק, עקב ההפסדים שסבלו שלושת המובילים הישראלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: