אא

שיתוף פעולה בין נתור-יוניטל לערוץ הילדים

חברת נתור-יוניטל יוצאת בשיתוף פעולה עם ערוץ הילדים בתכנית מגזין חדשה בהנחייתם של עדי הימלבלוי, דון לני גבאי ויוסוף סוויד - "המלאכיות של צ'ובה". במהלך התכנית ייערכו שלושה טורנירים שונים בין הילדים, כאשר בסוף כל טורניר יינתן פרס לילד הזוכה – נסיעה ושהייה ב"סאמר סקול" יוקרתי מתנת חברת "נתור-יוניטל".

Shutterstock Shutterstock
בתכנית יתארחו השמות ה"חמים" בעולם הילדים, יסקרו את הטרנדים החמים, יבדקו את כל האופציות האפשריות לגידול בעלי חיים בבית ויארחו מדי יום הורה וילד שיאחדו כוחות בשעשועון חדש שכל כולו נקמה בבוס הגדול צ'ובה.

חופשות ה"SUMMERCOOL", המשווקות באופן בלעדי על ידי חברת נתור-יוניטל, ייערכו בחופשת הקיץ הקרובה. במסגרת החופשות הללו מוטסים בני נוער ללימוד אנגלית חווייתי במקומות רבים ומעניינים – אנגליה, קנדה, ארה"ב, קפריסין, ספרד, תאילנד, הולנד, בלגיה וצרפת. החופשה משלבת לימודים והנאה – ביקור בקולג'ים הנחשבים בעולם, טיולים, הצגות ותערוכות, מוזיאונים מפורסמים, פעילויות ספורט ואקסטרים וביקור בפארקים הגדולים – יורודיסני, אסטריקס וולבי.

לדברי רון שחף, מנכ"ל נתור-יוניטל, "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ערוץ הילדים. חופשות הסאמר סקול זוכות לביקושים עולים מדי שנה, מפני שהן משלבות לימוד והנאה באופן הטוב ביותר. נשמח לאפשר לזוכים בתכנית את חוויית ההשתתפות בסאמר סקול, ואנו בטוחים כי הם ייהנו מכך מאוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: