אא

פרסום ראשון - חברת גוליבר ואתר הסחר האלקטרוני אולסייל מקימות מיזם אינטרנטי חדש

גוליבר לא עוצרת. לאחר שרכשה את השליטה בטיק טק, היא תשקיע במיזם החדש יחד עם אולסייל כמיליון ש"ח. החברות צופות להיקף פעילות של מעל 30 מליון ש"ח בשנה הראשונה.

Shutterstock Shutterstock
חברת התיירות "גוליבר", ואתר הסחר האלקטרוני "אולסייל", חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמת מיזם תיירותי משותף, בו ישווקו טיסות וחבילות נופש, בארץ ובחו"ל, באמצעות מכרזים, מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות ומכירות במחיר מיוחד, לפרקי זמן קצרים ומוגדרים מראש.

החברה המשותפת, תפעיל את מיזם התיירות והנסיעות, דרך אתר אולסייל שיקרא "אולסייל טורס" ויעסוק בשיווק ומכירת מוצרי תיירות ברשת. שביט גפן, מנכ"ל אולסייל אומר: "המיזם החדשני, יאפשר לגוליבר ואולסייל, לחדור לפעילות עסקית במגזרי שוק חדשים, המהווה מנוע צמיחה, עם פוטנציאל גידול משמעותי ואנו צופים כי היקף המכירות של "אולסייל" ו"גוליבר" , בשנת הפעילות הראשונה, יעמוד על למעלה מ- 30 מליון ₪, עם עליה של 50% בשנתיים הבאות".

לדבריו: "הקונספט השיווקי של המיזם החדש, נועד להחדיר לתודעה הציבורית, אפשרויות רכישה חדשות בתחום התיירות והנופש, באמצעות האינטרנט בכלל ואתר אולסייל בפרט ומאפשר הענקת "ערך מוסף" לגולשים באתר, באמצעות מבצעים, הטבות ומחירים אטרקטיביים" לדברי צביקה קרפל, , המשמש כמנהל פיתוח עסקים במסגרת חברת מרקום, חברת האם של גוליבר: " זהו נדבך נוסף באסטרטגיית חברת התיירות גוליבר, לצרף ולהקים חברות תיירות וחברות טכנולוגיה בעלות פוטנציאל מעניין, הן אתרי אינטרנט לקהל הרחב והן חברות בעלות טכנולוגיות עם ערך מוסף ללקוח".

לדבריו: "אני בטוח כי הקמת המיזם החדש תחזק את מעמדה של גוליבר בענף התיירות בישראל, ותאפשר בעיקר לצרכנים להנות מהיצע רחב, טכנולוגיה מתקדמת במחירים אטרקטיביים ואנו בטוחים שהשותפות עם אולסייל וכניסתה לתחום התיירות והנופש, יהוו מנוע צמיחה נוסף עבור שתי החברות ועם הפעלת המיזם אנו צופים, כי היקף הפעילות של גוליבר והחברות הבנות שלה, יגדל ב- למעלה מ- 200 מיליון ₪ בשנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: