אא

421 סוכנויות נסיעות בישראל פועלות עם יאט"א

בישיבה השנתית של ה-BSP התברר כי ישראל מדורגת במקום ה-32 בעולם מבחינת מספר הסוכנויות. בס"ה יש בעולם 90,000 סוכנויות נסיעות. נבחרו נציגים לוועדות השונות.

Shutterstock Shutterstock
ישראל מדורגת במקום ה-32 בעולם מבחינת סוכנויות נסיעות. כך התברר בסקירה מאלפת שנתן קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א בישראל, במהלך האירוע השנתי שקיימה יאט"א אתמול במלון רנסנס בת"א.
בישיבה שנתית של ה-BSP היו נציגים של כ-45 חברות תעופה. הם שמעו סקירה מזוסמן על יאט"א ומטרותיה, תחומי הפעילות בישראל ובעולם בנושאים פיננסיים, בטיחותיים, תפעוליים.
בסקירה של זוסמן, התברר כי בישראל פועלות 421 סוכניות נסיעה שפועלות עם יאט"א. זוסמן הדגיש בפני החברים את מוסר התשלומים הגבוה המאפיין בישראל את סוכני הנסיעות ואת רמת המיומנות הגבוהה של הסוכנים בארץ בעבודה במערכת ה-BSP.
זוסמן, נתן דוגמאות מהעולם, כאשר בגרמניה יש 3,500 סוכנויות נסיעות ובספרד 7,200 סוכניות נסיעות.
כמו כן, במהלך האסיפה נבחרו נציגים לוועדת LCAG, ועדה מייעצת ליאט"א בנושאים הקשורים למסלקה ולוועדה משותפת עם סוכני הנסיעות. לוועדות אלה נבחרו: דני סעדון מאל על, עופר קיש מלופטהנזה, אבנר גורדון מסוויס, דליה אילת מסינגפור, דפנה בן-משה מאוסטריאן, פתיח דגן מטורקיש איירליינס, אילן קסטר, מנהל הכספים של קונטיננטל, אבי כהן, מנהל הכספים של בריסל איירליינס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: