אא

"בשביל הזהב" משווקת תחת המותג נתור

לאחר עשר שנים ששווקה תחת חברת דיזנהאוז, בעקבות המבנה הארגוני החדש של אי.די.בי תיירות, עוברת "בשביל הזהב" להיות תחת המותג של נתור. בימים אלה יוצאת "בשביל הזהב" עם חוברת טיולים ראשונה תחת המותג החדש.

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה יוצאת "בשביל הזהב", המספקת טיולי איכות לגיל השלישי, עם חוברת עדכנית לקראת עונת התיירות לקיץ 2010 תחת המותג "נתור". מאז הקמתה לפני כעשור פועלת החברה כחלק מפעילותה של דיזנהאוז, אך בעקבות השלמת המבנה הארגוני החדש של IDB תיירות והצטרפותה של האחרונה לקבוצה תשווק "בשביל הזהב" את מוצריה מעתה תחת המותג "נתור".

לדברי סימן עובדיה, מנהל "בשביל הזהב", המיזוג בין החברות יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את מגוון מוצרי התיירות הרחב ביותר כמו גם חוזק וגב כלכלי שאין שני לו בענף התיירות. עוד מדגיש עובדיה כי ערכי המותג "בשביל הזהב" המסמלים עבור הלקוחות את היחס האישי אליו הם רגילים, ימשיכו להוביל אותנו ולספק לנוסעים חוויה תיירותית איכותית ובלתי נשכחת.

"בשביל הזהב" הפכה זה מכבר לחברה מובילה לארגון טיולים לגיל השלישי. המותג פועל מזה כ-10 שנים כחלק מפעילותה הנרחבת של קבוצת IDB תיירות. התמחות החברה בקהל המבוגר מביאה עימה ניסיון רב, תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ביותר והבנה לצורכי המטיילים; בין השאר כוללים הטיולים 2 ארוחות ביום, הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה, רופא ישראלי צמוד, קבוצות קטנות ומדריכים מן השורה הראשונה. בכל טיול מושקעת המון מחשבה והוא מוכן באופן קפדני בכדי שיהיה מותאם לקהל המחפש טיול מסוג אחר - טיול ממצה ומקיף אך גם נח, איכותי ועונה על הצרכים של בני הגיל השלישי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: