אא

דוד פתאל ינהל את עיר המלכים באילת

לאחר רכישת המלונות פתאל עובר גם לאטרקציות תיירותיות וחתם עם אלרן נדל"ן ומלונות אפריקה ישראל על הסכם שכירות של עיר המלכים ל- 10 שנים. דוד פתאל: "בכוונתנו להשקיע 4 מליון שקלים במתקנים חדשים".

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל, הבעלים של רשת מלונות פתאל, חתם על הסכם עם עציון גבר, שותפות מוגבלת המוחזקת, בין היתר, על ידי אלרן נדל"ן ואפריקה ישראל, במסגרתו תשכור רשת פתאל את אטרקציית התיירות המובילה באילת – "עיר המלכים" למשך 10 שנים, ותהיה אחראית גם על ניהולה.

פארק "עיר המלכים", בבעלות עקיפה של אפריקה ישראל , אלרן נדל"ן ומשקיעים פרטיים, נפתח בסוף שנת 2005 והיווה פריצת דרך במפת אטרקציות הבידור של ישראל, כשהיה הפארק הראשון שנבנה על פי נושא - התנ"ך.

במסגרת ההסכם בכוונת פתאל להשקיע 4 מליון שקלים בהקמת מתקנים חדשים בפארק ולהפעילו בשבתות וחגים.

דוד פתאל, הבעלים של רשת פתאל: "זוהי כניסה ראשונה שלנו לתחום האטרקציות התיירותיות ואנו מאמינים, כי הידע והניסיון הרב שיש לנו בניהול אתרי תיירות יאפשר לנו להפוך את הפארק לאטרקציה פופולארית - באילת בפרט ובישראל בכלל. בעתיד נבחן מתקנים ויעדים נוספים ברחבי הארץ".

גדי דנקנר: "אנו משוכנעים כי החיבור בין עיר המלכים, אטרקציה מובילה באילת לבין רשת פתאל, אשר הגדילה את נוכחותה בעיר אילת, יביא לשגשוג הפארק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: