אא

חידוש מבית דרך החופש: מאורגנצ'יק

מלבד הטיול המאורגן הקלאסי, החברה יוצאת במיזם חדש - שילוב של טיול מאורגן עם חופשה פרטית. זאת כדי לפתור את הבעיה של מי שאינו רוצה טיול מאורגן בן שבוע ימים, וכך הוא יוכל לשלב בין הטיול המאורגן לחופשה עצמאית.

Shutterstock Shutterstock

חברת דרך החופש מבית קשרי תעופה יוצאת בחידוש עבור אלה שאינם רוצים לבלות שבוע ימים בטיול מאורגן. הפיתרון המוצע הוא שילוב של טיול מאורגן עם חופשה פרטית, שנקרא 'מאורגנצ'יק'.

החברה מוציאה שתי חוברות. האחת החוברת הקלאסית, בה מפורטים כל מסלולי הטיולים המאורגנים הרגילים, ולידה, בתוך כיס, ישנה חוברת 'המאורגנצ'יק', המכילה את החידוש של טיולים מאורגנים, המשלבים בין הטיול המאורגן הרגיל לבין החופשה הפרטית.

דותן נוי, מנכ"ל דרך החופש, מציין כי: "בדרך כלל לטיולים המאורגנים יוצאים אנשים בני 60 פלוס. אנשים מתלבטים האם לנסוע שוב לאותם יעדים או לחפש יעד חדש. אנחנו רוצים להגדיל את טווח הגילאים של הטיולים המאורגנים ל-40. יש תמיד את העניין, שנניח שהאשה רוצה לצאת לטיול מאורגן והבעל מתנגד. הרעיון המרכזי שהנחה אותנו, לעשות טיול מאורגן משולב. לערוך טיול מאורגן בקבוצות קטנות בן 4-5 ימים לכל אותם אזורים, אשר נמצאים בדרך כלל מחוץ לאזורים הקלאסיים אליהם מגיע הטיול המאורגן, וביומיים-שלושה הנוספים לתת לאנשים חופשה פרטית ואת האפשרות לבלות לבד בערים הגדולות, אם זה לונדון, פריז וכו'".

כך למשל, מציעים בדרך החופש טיול מאורגן לנורמנדי וברטני עם סיום של חופשה עצמאית בפריז. החברה דואגת להעברה למלון, ומשם יש לזוג, למשל, שיצא לטיול המאורגן, חופשה עצמאית, בלי להיות תלוי בקבוצה, באוטובוס, בשעות הקבועות. יומיים של שקט, קניות, רומנטיקה, בלי שאף אחד יפריע להם.

מסלול אחר שמציעים במאורגנצ'יק של דרך החופש הוא ווילס ואזור האגמים של צפון אנגליה, דרום סקוטלנד עם חופשה של יומיים בלונדון או לדוגמא טיול מאורגן בהמבורג, קופנהאגן, מאלמו, ולסיום יומיים חופשה פרטית בברלין.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: