אא

איי. וי. אר: 50 יורו בונוס נוסף לכל הזמנה של חבילה במלון RITZLERHOF בטירול

לקראת עונת האביב והקיץ החליט מיקי שוגול, הבעלים של מלון RITZLERHOF שבחבל טירול, להמשיך ולחזק את הקשר המוצלח, שהתחיל עם הקהל הישראלי בשנת 2009.

Shutterstock Shutterstock
לקראת עונת האביב והקיץ החליט מיקי שוגול, הבעלים של מלון RITZLERHOF שבחבל טירול, להמשיך ולחזק את הקשר המוצלח, שהתחיל עם הקהל הישראלי בשנת 2009.
כמהלך ראשון, על מנת להקל על המטיילים, החל מתחילת יוני יעבוד בקבלה של המלון פקיד דובר עברית, אשר מכיר את האזור וישמח לתת עצה למי שצריך בתכנון הטיול באזור, היכן כדאי לטייל ולבלות, וכמובן, לעזור למי שמתקשה בשפה.
איי. וי. אר משווקת את המלון בחבילות המשלבות טיסה, רכב ו-6 לילות על בסיס אירוח של חצי פנסיון. כמו כן על מנת לעודד ולתמרץ את סוכני הנסיעות הוחלט ע"י איי. וי. אר והמלון לתת על כל החבילות, שיוזמנו לחודש יוני, 50 יורו בונוס בנוסף לעמלה הרגילה של 9%. מחיר חבילה ביוני הינו 890 יורו, כך שסוכן יכול לעשות על כל חבילה כסף לא רע.
אגב, המלון בנוי על צלע הר במישור גבוה עם נוף מקסים. כל מתקני הספורט, הפנאי והבילוי ממוקמים באמצע אזור הפארק של המלון. בריכה, בריכת ילדים, פינג פונג, כדור עף, טניס, במרחק 15 דקות הליכה נמצא האגם הגבוה והחם ביותר בטירול, סירות, מסעדות וכו'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: