אא

התאחדות סוכני הנסיעות הגישה בג"ץ בבקשה למנוע את העלאת מס הנמל

סוכני הנסיעות, נטען בעתירה, יימצאו במצב של מימון ישיר של רשות שדות התעופה וייגרם להם הפסד כולל של כ-16 מיליון₪ בשנה לאחר העלאת גובה האגרה

Shutterstock Shutterstock

ההתאחדות פנתה לבית המשפט, באמצעות עורכי הדין לשם וירקוני, לאחר שלמדה כי רשות שדות התעופה פנתה להעלאת מס הנמל בשיעור של 70% וכי הפעילות הרגולטורית הנדרשת לשם כך כבר יצאה לדרך. לאור מידע זה מבקשת ההתאחדות מבית המשפט כי ישהה או ימנע את העלאת גובה האגרה עד אשר ידונו הצדדים ויחליטו בצוותא על מנגנון הולם אשר ימנע את הנזק הכספי הנגרם לסוכני הנסיעות בגין גביית מס הנמל עבור רשות שדות התעופה שהיא גוף כלכלי ממשלתי.


מההתאחדות ביקשו להבהיר כי כוונתם בעתירה אינה להרוויח אלא למנוע הפסד כספי בלתי הוגן, בלתי ראוי ובלתי צודק ומניעת סבסודה של רשות שדות התעופה על ידי סוכני הנסיעות, שהיא גוף עסקי לכל דבר ועניין. יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות מסר כי סוכני הנסיעות נמצאים בסטטוס של גובים עבור גוף שלישי תוך גרימת נזק כלכלי ישיר ומימון הגבייה, מצב שאין לו אח ורע במגזר העסקי וכי מדובר בפגיעה כלכלית בתקופה שהם אינם מסוגלים לשאת אותה. על פי חוות הדעת המומחה המוגשת לבית המשפט יגיע המימון הכולל או ההפסד השנתי לכדי כ-16 מיליון ₪ לאחר העלאת גובה האגרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: