אא

ספאנאייר חגגה את השקת קו הטיסות ברצלונה-תל אביב

חברת התעופה הספרדית חגגה השבוע עם עשרות סוכני נסיעות את חנוכת קו הטיסות החדש שלה בין ברצלונה לתל אביב. החברה תפעיל 2 טיסות שבועיות בקו ברצלונה – תל אביב, במטוסי איירבוס A320, עם מחלקת עסקים ומחלקת תיירים.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה הספרדית ספנאייר חגגה ביום ג' במלון קרלטון בתל אביב, את חנוכת קו הטיסות הסדיר בין ברצלונה לתל אביב.

נציגי ספאנאייר בישראל, יצחק צדיקריו, דני דנציגר ורחל מור, מנהלי חברת הייצוגים דיסקבר דה וורלד, אירחו עשרות סוכני נסיעות, עם הרבה בלונים לבנים, מוסיקה ספרדית-קטלונית, תמונות מרהיבות מברצלונה וטאפטס טעימים, תוצרת השפים של המלון.

באירוע השתתפו גם מנהלת המכירות של ספאנאייר, יולנדה סאנז, המנהל המסחרי של לשכת התיירות של ברצלונה, ז'וזף אנטון רוחאס די דיאגו והנספח המסחרי בשגרירות ספרד בישראל, חוזה רודריגז רנרו.

חברת התעופה ספנאייר, החברה בסטאר אלייאנס, החלה בהפעלת קו הטיסות ברצלונה – תל אביב בתחילת חודש מאי ותפעיל 2 טיסות שבועיות בקו, במטוסי איירבוס A320, עם מחלקת עסקים ומחלקת תיירים.

הטיסות מתל אביב לברצלונה ייצאו בימים שני ורביעי בלילה וינחתו בברצלונה לפנות בוקר, כך שאפשר יהיה לתפוס טיסות המשך או לבלות את היום בברצלונה. הטיסות מברצלונה לתל אביב ימריאו בימים שלישי וראשון בשעות הערב, כך שניתן יהיה לנצל את היום.

יולנדה סאנז ציינה, כי ספאנאייר חברה בברית "סטאר אלייאנס", ביאט"א, רמת הבטחון בטיסותיה גבוהה וקפדנית, וברצלונה היא מרכז לטיסות למאות יעדים בספרד ובמדינות אחרות. מועדי הטיסות מנתב"ג לנמל התעופה של ברצלונה תוכננו כך שנוסעים מישראל יכולים להמשיך בנוחות בטיסות ליעדים נוספים. ברצלונה קולטת היום מיליוני תיירים בשנה. העיר ההסטורית מציעה יותר מ- 30 אלף חדרי מלון ב- 321 מלונות, מרכזי קונגרסים לתיירות עסקית ואטרקציות תיירותיות ייחודיות.

המנהל המסחרי של לשכת התיירות של ברצלונה, ז'וזף אנטון רוחאס די דיאגו, הציג את ברצלונה כיעד תיירותי וכן הוצגה מצגת של האתרים ואפשרויות הבילוי בעיר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: