אא

נחנך מלון דן המחודש והמשופץ

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות, ואיתי אליעז, מנכ"ל מלון דן תל אביב, הציגו היום את מלון דן תל אביב, שעבר חידוש ושיפוץ בעלות כוללת של 30 מליון ש"ח

Shutterstock Shutterstock
העיצוב, התכנון והביצוע של מלאכת השיפוץ נעשו על ידי האגף הטכני של חברת מלונות דן בראשות המשנה למנכ"ל, סמי אוחנה, אדריכלית הרשת, רוני פדרמן ויוכי סימנטוב, אשר פעלו בשיתוף עם משרד האדריכלים הגרמני הולין רדושקה ובהנחייתה של ליאורה פדרמן, מבעלי הרשת.

לובי ובר המלון
מאז שנת 2007, עבר מלון דן תל אביב שיפוץ נרחב באגפי המלון השונים. הקו העיצובי שהוביל את שיפוץ המלון היה שילוב של רטרו עם חדשנות עיצובית, שילוב של הידור קלאסי עם סגנון רענן ועכשווי ומעניק לאזור המחודש את אופיו הייחודי.
לדוגמא: בשנת 1953, ערב פתיחת המלון, מוקם הלובי בחזית רחוב הרברט סמואל עם הפנים לים.בשנות ה-70, עם הרחבת המלון ושינוי בהרגלי הצריכה של האורחים, הועבר הלובי לקומת הכניסה בחזית רחוב הירקון השיפוץ הנוכחי החזיר את הלובי למיקומו המקורי, בחזית הפונה לים.
הלובי החדש מעוצב בסגנון לאונג' מודרני, עם דגש על שילוב בין מסורת לחדשנות המאפשר ישיבה אינטימית בכל שעות היום. לצידו ממוקמת מסעדת המלון- D המשרתת את אורחי המלון לאורך היום.
באותה קומה ממוקם אולם האוכל המרכזי הכולל מגוון אפשרויות ישיבה מול רצועת החוף והטיילת של תל אביב.

אולם המלך דוד
האולם, המשתרע על שטח עצום מצויד ומאובזר במיטב הטכנולוגיה בכל הנוגע לאודיו וידיאו, תאורה, מסכים, טלויזיה במעגל סגור, וידיאו קונפרנס וכו'
אזור הלובי הישן שעוצב בשנות ה-70 וכלל את בר כרמל המיתולוגי, היווה אבן דרך בתולדות תל אביב. הלובי התהדר במגוון רחב של יצירות אומנות ביניהם ויטראזים של שאלתיאל, פסלי ענק של רודי להמן בדמות שני סקנאים ותבליט עץ של דוד שניאור. כל אלו היוו בסיס לשיחזור ושימור אופיו המיתולוגי של המקום, שימור בריכות ההשתקפות והדגשתן באמצעות הוספת מפל מים, שימור ושיפוץ קיר הקרמיקה המקורי, המעקות, גופי התאורה והתקרה הדקורטיבית.

אולם "קטה דן"
אזור ההסבה של הלובי הוסב לאולם כנסים , "קטה דן" על שם שמו המקורי של המלון בעת פתיחתו: "פנסיון קטה דן". האולם החדש שומר על הפרופורציות המקוריות של המקום ומשלב בתוכו גופי תאורה משוחזרים לצד חדשניים. העיצוב הקלאסי משכיל לשלב בתוכו את כל החידושים הטכנולוגים וכולל מערכת אודיו וידאו משוכללת, מערכת תאורה חכמה, מקרנים מסכים ורמקולים נשלפים מהתקרה המאפשרים לאולם להתאים את עצמו לכל סוגי הארועים.

מסעדת "הירקון 99"
מתחם בר כרמל המיתולוגי הוסב למסעדת "הירקון 99" אשר צפויה להיפתח הקרוב לקהל הרחב. הבר הפתוח נתחם בזכוכיות משולבות ברשת על מנת לאפשר קשר עין רציף בין האורחים, רפרפות העץ המקוריות צוטטו והפכו לקיר משולב במראה היוצר רצף ויזואלי וקשר עין בין יושבי המסעדה לפטיו הירוק. עיצוב המסעדה מתכתב עם תבליט העץ של דוד שניאור מבחינת הסגנון, השפה והצבעוניות. גופי התאורה המקוריים שוחזרו ושולבו בתקרה המוזהבת. שילוב של הידור קלאסי עם סגנון רענן ועכשווי מעניקים לאזור המחודש במלון את אופיו הייחודי.

חדרי המלון
במלון 286 חדרים. חדרי Standard הפונים לחצר פנימית. חדרי Deluxe חלקם פונים לחצר פנימית וחלקם פונים לעיר. 84 חדרי Executive מפוארים הפונים לים. 43 סוויטות - 22 Club - הסוויטה פונה לחצר פנימית. בסוויטה סלון וחדר שינה, אמבט עם ג'קוזי, מערכת סטריאו CD, וידאו. 4 סוויטות Deluxe- חדר שינה משקיף לעיר, סלון משקיף לים, מערכת סטריאו CD, וידאו, פקס. 11 סוויטות Executive – סלון וחדר שינה המשקיפים אל הים, מערכת סטריאו ו- CD, וידאו, אמבט ג'קוזי, מקלחון ו- 2 טלוויזיות. 4 סוויטות Terrace sea view- סלון, חדר שינה, אמבט ג'קוזי, מקלחון, 2 חדרי שירותים, מרפסת פרטית משקיפה לים, מערכת סטריאו CD, DVD, פקס. סוויטה נשיאותית- סלון גדול, מרפסת פרטית המשקיפה לים, חדר שינה, חדר אמבטיה, מערכת סטריאו CD, DVD, פקס, שולחן אוכל גדול, אפשרות לחדר שינה נוסף בצמוד. סוויטה מלכותית- סלון גדול מאד המשקיף לים, חדר שינה ו- 2 חדרי אמבטיה, מרפסת פרטית גדולה, מערכת סטריאו CD, DVD, וידאו ופקס.

בין השמות הרבים של המכובדים, אשר שהו בסוויטות המפוארות במלון דן תל אביב בתקופה האחרונה, ניתן לציין את שמותיהם של: מדונה, קוונטין טרנטינו, ליידי גאגא, לאונרד כהן, פול מקרטני; שרון סטון; להקת Black Eyed Peas; סולן להקת הפינק פלויד – רוג'ר ווטרס, פול מקארטני ועוד רבים.

עמי הירשטיין, מנכ"ל רשת מלונות דן, אמר: "האסטרטגיה רבת השנים של רשת דן דוגלת במתן מענה כולל לקהל המשולב הפוקד את מלונות הרשת: אנשי עסקים מכל העולם ושועי תבל המתארחים בכל ימות השנה, במיוחד במלונות הדגל דן תל אביב והמלך דוד בירושלים, לצד משפחות של ישראלים ותיירים המגיעות ארצה מדי שנה מכל העולם. במסגרת זו אנו פועלים לחיזוק המותג כמוביל ברמת האיכות והשירות. חידוש מלון דן תל אביב נועד לאפשר לקהל הפוקד את המלון ליהנות מחוויית שהייה כוללת ולקבל את המענה הטוב ביותר לכל תחומי השירות. מראה הים הנשקף מחלונות המסעדות והאולמות, והעיצוב החדשני המשלב את הצוויון המסורתי, מקנים יחדיו חוויה בלתי נשכחת ".

רפי בארי, סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת מלונות דן, ציין: "רשת מלונות דן ממשיכה במדיניותה להוביל את שוק התיירות בישראל, תוך השקעה מתמדת בשיפור המוצר והתאמתו לצורכי הקהל העסקי והתיירים. התקופה הנוכחית ממשיכה להוות עבורנו אתגר ואנו רואים התחלת התאוששות בענף התיירות העולמי והמקומי ומצפים כי התיירות לישראל תשתווה ותעבור במהרה להיקפי הפעילות שהיו עד שנת 2008. השיפוץ בדן תל אביב מהווה המשך לאסטרטגיה של רשת מלונות דן להמשיך לחדש ולהעניק לאורחים מוצר תיירות ייחודי."

איתי אליעז, מנכ"ל מלון דן תל אביב, אמר בטקס: "מיום פתיחתו מלון דן תל אביב משרת נאמנה את הקהל העסקי הפוקד את תל אביב בכל ימות השנה, לצד משפחות תיירים המגיעות בעונה מהארץ ומחו"ל. הקרבה ללב הסיטי של תל אביב והמיקום האסטרטגי על חוף הים המרהיב מאפשרים נגישות מקסימלית לכל האטרקציות התיירותיות ולמוקדי העסקים בעיר. השיפוץ הנוכחי בשטחים הציבוריים ממשיך את מגמת השדרוג במלון, בה התחלנו כבר לפני 4 שנים עם שיפוץ האגף של חדרי הדלאקס הפונים לעיר. בנוסף הקמנו את מסעדת השף של המלון, "הירקון 99", אשר נפתחת בימים אלו. דן תל אביב הוא המלון בעל השיעור הגבוה ביותר של אורחים חוזרים ואנו מאמינים כי האזורים המחודשים יעניקו לאורחינו סיבה נוספת לשוב למלון."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: