אא

אבי אלה:"מי שיכול לחסל את אילת זו רק אילת"

מנכ"ל מלונות רשת קיסר בראיון מיוחד ל- PASSPORTHOTELS מתייחס לענף המלונאות באילת, לבעיות של המלונאים בישראל ומודה כי: "אם הייתי יכול לחזור אחורה, הייתי פסל ולא מלונאי".

Shutterstock Shutterstock
אבי אלה, מנכ"ל רשת מלונות קיסר מדבר על הכל, בלי לעשות חשבון, בראיון מיוחד לגיליון החדש של מגזין PASSORTHOTELS .

בין השאר אומר אלה על התחרות הצפויה לאילת עם עקבה כי: "מי שיכול לחסל את אילת זו רק אילת. אף אחד לא יכול לחסל את אילת, אלא אם אנחנו נחסל את עצמנו. מדברים על כך שמשקיעים בעקבה כעת 4-5 מיליארד דולר. כל פעם אני שומע מספר אחר. סליחה, אילת השקיעה עשרות מליארדי דולר".
על התרחבות רשת פתאל אומר אלה כי: "אני לא בטוח שבישראל צריך כל כך הרבה מלונות לרשת אחת. אני לא חושב שזה בריא גם לרשת עצמה".

על תחביב הפיסול בו הוא עוסק, אומר אלה: "בטוח שאני הפסל הטוב ביותר בין המלונאים, והמלונאי הטוב ביותר בין הפסלים. זהו אחד הדברים היותר טובים שקרו לי בחיים. אם הייתי יכול לחזור אחורה, הייתי פסל ולא מלונאי".

על משרד התיירות אומר אלה: "אני חושב שהשינוי בסדרי עדיפויות, שיצר משרד התיירות, הוא לא נכון. הוא פוגע בסופו של דבר באזורים, שהם מאד מיוחדים ושונים מכלל התיירות לישראל. אין מספיק השקעה ואבחנה בתיירות לאילת וים המלח. עם כל הכבוד, זה לא מספיק להביא צליינים. זה טוב לירושלים וטבריה. זה לא פיתרון לכלל אזורי התיירות לישראל. ההתמקדות בעיקר בצליינות לא לגמרי נכונה. אי אפשר שכל כמה שנים יקום שר תיירות ותהיה לו אג'נדה אחרת, איך מביאים ועושים תיירות. זה לא נכס פרטי של שרי התיירות. כל אחד רואה את זה אחרת. תיירות זה נושא לאומי, צריך שתהיה תפיסה לאומית, וכשיבוא שר תיירות, הוא צריך לממש את התוכניות של הממשלה".

הראיון המלא המרתק עם אלה בגיליון החדש, שהופיע בסוף השבוע של PASSPORTHOTELS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: