אא

אשת טורס זכתה במכרז אגף השיקום של משרד הבטחון

היקף העסקה 132 מיליון ₪ לשלוש שנים.

Shutterstock Shutterstock

סיטונאית התיירות אשת טורס זכתה במכרז למתן שירותי נופש וטיפולי ספא רפואיים לזכאי אגף השיקום של משרד הביטחון. על פי המכרז יוכלו זכאי אגף השיקום של משרד הביטחון ליהנות משהייה בבתי מלון ברחבי הארץ לצורך הבראה רפואית וכן מטיפולים במרחצאות חמי מרפא בטבריה, ים המלח ואזורים נוספים בארץ. המכרז בתוקף החל מחודש ספטמבר 2008 והינו למשך 3 שנים. ההיקף הכספי של המכרז מוערך בכ- 44 מיליון ₪ לשנה ובסך הכל כ- 132 מיליון ₪ לכל תקופת המכרז.

המכרז האמור הינו מהלך להפרטת שירותי הנופש והטיפול הרפואי של אגף השיקום ולשיפור השירות. עד לאחרונה התקשר אגף השיקום של משרד הביטחון באופן עצמאי ונפרד עם כל בית מלון ואתר מרפא בעלויות מנהליות גבוהות. החלטת משרד הביטחון להוציא את המכרז לגורם מקצועי ומתמחה נועדה בין היתר על מנת להגדיל את מגוון בתי המלון והאתרים לטיפולי המרפא, ועל מנת לאפשר מענה מקצועי ושיפור השירות לזכאי אגף השיקום.

במקום ההתקשרות הישירה של הזכאים עם כל מלון ומלון בנפרד שהייתה נהוגה עד עתה, אשת טורס תקים CALL CENTER מיוחד שירכז את כל פניות הזכאים לכל בתי המלון, וזאת על מנת לייעל ולשפר את הטיפול בזכאים. כמו כן, בתקופה הקרובה תשלים אשת טורס פיתוח תוכנה ייעודית לנושא זה. לדברי אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "מדובר במכרז משמעותי שיחזק את כוח הקניה של אשת טורס.


בנוסף, למכרז זה גם חשיבות אסטרטגית רבה משום שמחזק את מעמדה של אשת טורס גם במגזר הציבורי. התחברות ראשונית זו של משרד הביטחון לסיטונאית תיירות עם כוח קנייה והיקף עבודה כמו של אשת טורס מהווה יתרון גדול בקבלת מחירים מיוחדים וזולים משמעותית ממחירי השוק". אשת טורס הנה אחת מחברות התיירות המובילות בתחום הנופש בארץ ובחו"ל.


רק בשנת 2008 מכרה אשת טורס מוצרי תיירות פנים, נכנסת ויוצאת בחצי מיליארד ₪. החברה הינה בעלת כוח אדם מקצועי ומיומן וכוח קנייה גדול המקנה ללקוח יתרון משמעותי במחיר. בשנים האחרונות זכתה אשת טורס גם במכרזים של משטרת ישראל, חבר, מנהלת ההגירה, רשות שדות התעופה, הסתדרות האחיות, רשות הנמלים, בזק, רשות הדואר, חברת מטריקס וחברות נוספות רבות, וכן במכרז להנפקת רשיונות נהיגה בינלאומיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: