אא

דב קלמן: "הודעת השגריר בתאילנד מטורפת ולא אחראית"

על רקע קריאת שגריר ישראל בתאילנד לישראלים לצאת מבנגקוק, אומר מנהל לשכת התיירות של תאילנד בישראל: "האם כשיש פיגוע בישראל, התאילנדים קוראים ל-30 אלף העובדים בארץ לצאת מישראל?"

Shutterstock Shutterstock
דב קלמן, מנהל לשכת התיירות של תאילנד בישראל, זעם בסוף השבוע על קריאתו של שגריר ישראל בתאילנד, ישראל שוהם, בראיון לערוץ 2, לישראלים הנמצאים בבנגקוק לצאת מן העיר ולישראלים שמתכננים טיול בתאילנד לדחות אותו למועד אחר.

דב קלמן אמר על דברי השגריר כי: "ההודעה של שגריר ישראל בתאילנד היא מטורפת וחסרת כל היגיון. המהומות התחוללו באזור של 3 ק"מ בבנגקוק, ולא בכל המדינה. הרי כשיש פיגוע בישראל באזור אחד, האם זה משליך על כל המדינה? התשובה היא לא. זה גם מה שקורה בתאילנד. אין קשר למה שקורה בכל האיים, שלא מורגש בהם דבר. איך אפשר לקרוא לכולם לעזוב את המדינה? האם כאשר יש פיגוע בישראל, הם רוצים שממשלת תאילנד תקרא ל- 30 אלף התאילנדים, שעובדים בישראל, לעזוב את המדינה? זה לא קורה, ומעניין איך ירגישו פה אם זה יקרה".

ביחס לדיווחים בתקשורת על ביטולים אמר קלמן: "הרי החודשים מאי ויוני הם לא חודשים של תנועה גדולה לתאילנד מצד הישראלים. זו תקופה בה כמעט לא נוסעים. אז איך יכולים לדווח על גל ביטולים ולעשות היסטריה שלא קיימת. זה חוסר אחריות". עם זאת קלמן משדר אופטימיות באשר לעתיד ואומר: "אני מאמין שהכל יירגע תוך כמה ימים, כי אם אכן המהומות יתמשכו ויתפשטו, זה יכול להשפיע על התנועה בחודשים הקרובים, ולעצור אותה כליל".

עם זאת משרד החוץ חידד ביום רביעי בלילה את הודעתו לגבי המצב בתאילנד וציין כי: "בשל ההסלמה במצב והחשש להידרדרות נוספת ממליץ משרד החוץ לא להגיע לבנגקוק ולמחוזות בהם הוכרז מצב חרום. לשוהים בבנגקוק ובמחוזות הנ"ל מומלץ להימנע מלהגיע לאזורים מועדים לפורענות, לאתרים הומי אדם, אזורי הפגנות ומשרדי הממשלה וריכוז כוחות ביטחון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: