אא

גל ביטולים לטורקיה

החל מהבוקר הצ'רטריסטים השונים מקבלים גל של ביטולים לטורקיה. מי שרוצה לבטל, מאפשרים לו לבחור יעד אחר. יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, אומר: "החל מהבוקר ישנה עצירה כמעט מוחלטת בהזמנות של חופשות בטורקיה".

Shutterstock Shutterstock

הצ'רטריסטים השונים מדווחים, כי החל מהבוקר יש להם גל של ביטולים לטיסות לטורקיה.


הצ'רטריסטים יודעים שהסיפור של טורקיה הסתיים לעונה הקרובה. בחברות השטיח המעופף ובקווי חופשה למי שרוצה לבטל, מאפשרים לו לבחור יעד חילופי במקום טורקיה, ולא גובים דמי ביטול.


בחברות מדווחים שגם כך התנועה לטורקיה לא הייתה בשיאה. אגב מי שאינו מבטל, זה הנוסעים מהמגזר הערבי, שממשיכים לטוס לטורקיה כרגיל.


יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה, אומר: "החל מהבוקר ישנה עצירה כמעט מוחלטת בהזמנות של חופשות בטורקיה ובשלב זה אנו שוקלים הפסקה של חלק מהטיסות לטורקיה לתקופה של עד שבועיים. בסיום התקופה נקיים בחינה מחדש של המצב. לקוח, אשר טיסתו לטורקיה בוטלה, יקבל את כספו בחזרה ללא דמי ביטול".


מוטעי מוסיף כי משעות הבוקר המוקדמות מטפלת החברה בעשרות רבות של לקוחות, אשר החליטו להמיר את חופשתם בטורקיה בחופשה ביעד אחר באותו סדר גודל של מחיר. לדבריו, החבילה החלופית  הפופולארית ביותר היא 4-7 לילות ברודוס ולאחריה בורגוס, דוברובניק, כרתים וחצי האי פולופונס, כשהמחירים של כל אותם יעדים "חלופיים" נותרו ללא כל שינוי.


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: