אא

השווי של צבר תיירות 3 מיליון ש"ח בלבד

איי. די. בי תיירות, לה 30% בחברה, מציינת בדוחות הכספיים, כי ערך המניות של צבר-המילניום השלישי שבידיה נאמד בכמיליון ש"ח, ושווי השוק של החברה כ-3 מיליון ש"ח בלבד. גיא רוזן יצטרך להכריע על עתיד צבר מבחינת איי. די. בי. החברה הפסידה ברבעון הראשון 3.5 מיליון ש"ח.

Shutterstock Shutterstock
שווי השוק של חברת המילניום השלישי, המחזיקה בצבר תיירות, הוא 3 מיליון ש"ח בלבד. כך עולה מהדוחות הכספיים של חברת איי. די. בי לבורסה. לאיי. די. בי יש 30% בחברה, אבל שליטה ניהולית, והיא מציינת בדוחות הכספיים, כי שווי המניות שבידיה מוערך בכמיליון ש"ח.
מי שיצטרך להכריע בעתידה של צבר תיירות מבחינת איי. די. בי הוא גיא רוזן, משנה ליו"ר איי. די. בי תיירות. מזה זמן הסוגיה הזו נמצאת על שולחנו, ומצפים ממנו, כי יקבל את ההכרעות, גם אם הן קשות.
המניות של המילניום השלישי כמעט ולא נסחרות בבורסה, והדבר עשוי להביא למחיקת הפעילות של החברה מן הבורסה.
באיי. די. בי יודעים שהם יותר לא יכולים להמשיך במתכונת הנוכחית עם צבר. מבחינתם יש אפשרות של מכירת החלק שלהם, רכישת כל החברה, או אפילו מחשבה על סגירת החברה.
ברבעון הראשון של השנה החברה המשיכה להפסיד, ורשמה הפסד של 3.4 מיליון ש"ח לעומת 3.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
מחזור המכירות, הכנסות הקבוצה ממכירות שירותים ועמלות ברבעון הראשון הסתכם בסך של 32.8 מיליון ש"ח, לעומת 25.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, והיווה גידול של כ-26.7%. הקבוצה תיקנה למפרע את שיטת הצגת מחזור ההכנסות, כך שההכנסות, שהוצגו בעבר על בסיס ברוטו, מוצגות על בסיס נטו.
הרווח הגולמי בתקופת הדוח הסתכם ב-6.9 מיליון ש"ח, לעומת 5.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: