אא

קשרי תעופה לבורסה: "אם הפסקת הטיסות לטורקיה תימשך תקופה ארוכה, הדבר עלול לפגוע ברווחיות החברה"

החברה דיווחה היום לבורסה לניירות ערך כי היא מבטלת את טיסותיה לטורקיה לשבועיים הקרובים ומציינת כי החלטה בדבר חידוש הטיסות תתבצע לאחר בחינה מחודשת של המצב במהלך השבועיים הקרובים.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות האירועים עם הפסקת הטיסות לטורקיה, חברת קשרי תעופה מדווחת היום לבורסה כי: "בעקבות תקרית ההשתלטות על ספינות משט המחאה, והמתיחות הדיפלומטית הקשה שהתפתחה עם טורקיה, אשר הביאה את המטה ללוחמה בטרור במשרד ראש הממשלה לפרסם המלצה לישראלים לדחות את נסיעתם לטורקיה עד התבהרות המצב, חברת קשרי תעופה מבטלת את טיסותיה לטורקיה בשבועיים הקרובים. החלטה בדבר חידוש הטיסות תתבצע לאחר בחינה מחודשת של המצב במהלך השבועיים הקרובים".
קשרי ממשיכה ומציינת כי: "החברה מציעה אלטרנטיבות נסיעה אחרות ללקוחותיה ופועלת על מנת לייצור את התנאים התפעוליים שיאפשרו לה לקלוט את הכמות הפוטנציאלית של הנוסעים לטורקיה ביעדים אחרים. במקביל החברה בוחנת את נושא החזר המקדמות ששולמו בתחילת העונה, על מנת לשריין חדרים, למצב בו הפסקת הטיסות תימשך לתקופה ארוכה יותר".
קשרי תעופה מציינת בדוח לגבי ההפסד הכספי כי: "החברה מעריכה כי אם הפסקת הטיסות תימשך תקופה ארוכה יותר, ובכללם חודשי הקיץ, ואם לא יתקיימו ביקושים מתאימים לאלטרנטיבות המוצעות לעיל, הדבר עלול לפגוע במכירות וברווחיות החברה. החברה אינה יכולה להעריך כיום את היקף הפגיעה הפוטנציאלית, אם בכלל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: