אא

המג'יק 1 מקיימת עוד הפלגת גייז מיוחדת

הספינה תקיים בחודש יולי הפלגה נוספת לבנים בלבד, לבחורים מישראל ותיירים מחו"ל. בספינה מבטיחים את המסיבה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם לגייז בישראל.

Shutterstock Shutterstock
בעקבות ההצלחה של הפלגת הגייז הראשונה על סיפון המג'יק 1 תארח הספינה בחודש יולי הפלגה נוספת לבנים בלבד, עליה יחגגו מאות בחורים מישראל ואליהם יצטרפו הפעם גם תיירים מחו"ל. אבינוף פרומר, מפיק ההפלגה: "עקב הביקוש האדיר החלטנו להוציא הפלגה נוספת, בשיתוף עם ליין הפלייגראונד, כשהפעם אנחנו עושים פיילוט של שיווק במדינות אירופה במטרה להביא לישראל תיירים שיצאו בסוף השבוע יחד איתנו להפלגה וכדי לקרוץ לקהל האירופאי. הדי ג'יי המרכזי שלנו הוא סטיבן רדאנט מברצלונה, הידוע בתור הרזידנט של מועדון ה'לה דימנס', מועדון הגייז הגדול ביותר באירופה אשר נמצא בבריסל - בלגיה. הצלחנו והוכחנו שיש מקום להפלגות ייעודיות לגייז בישראל והמטרה שלנו היא להפוך לאטרקציה בינלאומית בשוק התיירות הגאה".

המג'יק 1 תפליג הפעם לקפריסין מנמל אשדוד ובנוסף לאורח הספרדי יתארחו עליה נציגים בולטים של כל הליינים המרכזיים לגייז בתל-אביב. הליין-אפ הענק יוצר למעשה שלושה ימים של מסיבה ללא הפסקה סביב הבריכה, וללא ספק – המסיבה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם לגייז בישראל. בין האורחים והאירועים: די ג'יי מוטי סעדיה ריזדנט ליין ה- FFF, די ג'יי לה בז' מליין הפלייגראונד. די ג'יי ארז בן ישי מליין הסיקס-פק. להקת הדראג "פאות קדושות" בהופעה חדשה באולם התיאטרון המפואר של האונייה. מסיבת להיטי אירוויזיון עם פיני זילבר ולהקת ה'יורופלאש' מפאב האוויטה, שיארחו את חובי סטאר, יוצא 'כוכב נולד'. השקת הספר החדש של זיו כהן "נגמר הדג אבל גם הבקר טעים", מסיבת 'גליטר' עם די ג'יי קיארה דופלה והמופע המרכזי -,צמד הפרפורמרים "EpiphOny" מבית היוצר של די ג'יי עופר ניסים אשר מופיעים בכל העולם, שיבצעו טרקים חדשים ואת הלהיטים הגדולים. את האירועים יארחו קיי לונג, המוכרת ממועדון האומן 17, יהלומה בן פורת וג'סיקה היסטריקה, ממועדון הדיוואס.

"הפלגות גייז בחו"ל זאת כבר מסורת וותיקה", מציין פרומר, המפיק ומוסיף "אנחנו נערכים כדי לתת לקהל מהארץ ומחו"ל חוויה ייחודית המתחילה מרגע העלייה על האונייה ועד סיום ההפלגה. המחיר הנוח מתאים במיוחד לצעירים ולסטודנטים היוצאים לחופשת הקיץ. המפליגים יוכלו לרדת לסיורי חוף בקפריסין ולצאת לסיורים בעיירת הבילויים המפורסמת איה נאפה, ליום חוויתי בפארק המים הגדול באירופה הנמצא ליד לרנקה או טיול ג'יפים לגייז חובבי האקסטרים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: