אא

גורגיאן איירליינס: הטיסות מתבצעות כרגיל

למרות המלחמה בין גאורגיה לרוסיה, החברה מגאורגיה מסרה הבוקר כי בינתיים אין שום ביטולים, והטיסה שלה לת"א הערב נוחתת כרגיל. ארקיע עדיין לא ביטלה את הטיסה השבועית שלה למדינה שנמצאת במלחמה.

Shutterstock Shutterstock

250 נוסעי חברת התעופה ארקיע טסו ביום שישי כרגיל לגאורגיה הנמצאת במלחמה עם רוסיה. בסוף השבוע שוחחו אנשי ארקיע עם חלק מהמטיילים שסיפרו כי באזורים בהם הם מטיילים לא מרגישים במלחמה. למרות הפצצות שהיו הלילה סמוך לשדה התעופה בבירה טבילסי, מחברת גורגיאן איירליינס מהסניף המקומי בת"א, נמסר הבוקר כי טיסות החברה לת"א וממנה ממשיכות בשלב זה כרגיל, ובסניף לא התקבלה לפי שעה כל הוראה אחרת ממטה החברה בטבילסי.


בחברה ציינו כי שדה התעופה תקין, עובד כרגיל ולמרות הידיעות שהוא כביכול הופצץ, הפצצות נפלו במקום אחר הסמוך לשדה התעופה. לחברת ארקיע יש טיסה שבועית בימי שישי לגאורגיה, ובסוף השבוע החלו כבר נוסעים להסס האם לטוס למקום שהפך למסוכן. מסתמן כי היעד שזכה להצלחה גדולה בחודשים האחרונים יסבול ממכת ביטולים. דוד מחלב, המשנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר כי החברה תפעל לפי הוראות משרד החוץ.


חברת התעופה הגרוזינית, גורגיאן איירליינס, טסה לישראל בימים, ראשון, שלישי וחמישי, ונכון לעכשיו טיסת החברה אמורה לנחות הערב כרגיל בישראל. הכל תלוי בהתפתחויות המתרחשות בגאורגיה. המדינה הזו הייתה בתקופה האחרונה יעד שפרח לאנשי עסקים ישראלים, בנוסף למטייל הישראלי שהחל לגלות את המדינה המקסימה הזו כיעד טוב לטיולים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: