אא

הממשלה הקציבה 100 מליון שקלים לקידום ענף רכיבת האופניים

משרד התיירות פרסם 'קול קורא' המזמין את כל המעוניין לפנות אל המשרד בהצעות לקידום ענף רכיבת האופניים.

Shutterstock Shutterstock

משרד התיירות פרסם ביום ו' האחרון 'קול קורא' המזמין את כלל הגורמים המעוניינים, להעביר את התייחסותם בנוגע לקידום ענף רכיבת האופניים. גורמים, אשר הצעותיהם ייבחנו ויימצאו מתאימות יזומנו להציג את התייחסותם.


'קול קורא' יצא בהתאם להחלטת הממשלה לקידום ענף רכיבת האופניים בישראל. בעקבות החלטת הממשלה מונתה ועדת היגוי בראשות מנכ"ל משרד התיירות, להכנת תכנית כוללת לקידום הענף בהיבט התיירותי, הפנאי, הנופש והיומיומיות.


מטרת התוכנית הנה לקדם את תחום רכיבת האופניים כמרכיב מהותי בתרבות בילוי שעות הפנאי בטבע וכמסגרת למיצוב ישראל כיעד תיירותי בתחום רכיבת האופניים העולמי. לצורך פרויקט זה, העמידה הממשלה תקציב של 100 מליון שקלים, כאשר לחמש השנים הראשונות הוקצו 20 מליון שקלים.


בשלב הראשון תמליץ ועדת ההיגוי לממשלה תוך מספר חודשים על אופי שלבי ביצוע התוכנית הכוללים - קביעת סדרי עדיפויות, מתכונת הפעלה, תחזוקה ופיתוח על התשתית ועוד. מדינת ישראל הינה מדינה נוחה לרכיבת אופניים ומציעה לרוכבים מגוון רחב של אתרים, מזג אויר נוח ומסלולים רבים ונוחים בנופשים ייחודיים.


האופניים הנם כלי הרכב היעיל ביותר מבחינה אנרגטית הוא שומר על סביבה נקייה, משפר את הכושר הגופני ותופס רק 1/20 משטח מכונית ממוצעת. שרת התיירות, רוחמה אברהם- בלילא: "משרד התיירות מוביל את קידום ענף תיירות האופניים, כחלק ממדיניות המשרד למיצוב ישראל כיעד תיירותי ייחודי ואיכותי ברמה הבינלאומית.


זאת נוכח המגמות העולמיות בתעשיית התיירות הממצבות את תיירות האופניים כפלח שוק משמעותי ומתפתח. פיתוח הענף ישפר את תדמיתה של ישראל בעולם ויגדיל את תנועת התיירות, זאת תוך שמירה על משאבי הטבע". המעוניינים להעביר התייחסותם, יכולים באמצעות דואר לידי מר ירון הירשפלד, לשכת המנכ"ל, רח' בנק ישראל 5, ת"ד 1018, ירושלים או באמצעות פקס: 02-6510358. מועד אחרון להגשת התייחסות הנו 20.08.08.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: