משרד התיירות יוצא בקמפיין פרסומי לעידוד תיירות הפנים במגזר החרדי בלמעלה מחצי מליון ₪
שר התיירות,מיסז'ניקוב:"לתיירות החרדית ישנו פוטנציאל שטרם מומש.השקעה בפיתוח תשתיות ראויות, התאמת רמת כשרות באתרי האירוח והלינה, העלאת הנגישות והזמינות של אתרי הנופש והמרפא ותגבור הפרסום והמידע,יסייעו למימוש פוטנציאל זה ".
Shutterstock
ועדת הפנים של הכנסת אימצה בשבוע שעבר את המלצת משרד התיירות לכלול, לראשונה, את איזור הר מירון כאזור מועדף לבניית מלונות ולהעניק מענקי מימון לבנייה במסגרת החוק לעידוד השקעות הון. ההחלטה תסייע בפיתוח התיירות באזור תוך הקמת מקומות אכסון ראויים, אשר יחליפו את אלה הארעיים המשמשים כיום את באי המקום, ואינם מתאימים להיקף הביקורים במקומות במהלך כל ימות השנה, באירועי ל"ג בעומר בפרט. יזמים מוזמנים להגיש הצעותיהם במשרד התיירות.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לתיירות החרדית ישנו פוטנציאל שטרם מומש. השקעה בפיתוח תשתיות ראויות, התאמת רמת כשרות באתרי האירוח והלינה, העלאת הנגישות והזמינות של אתרי הנופש והמרפא ותגבור הפרסום והמידע, יסייעו ללא ספק למימוש פוטנציאל זה, הן בתיירות הנכנס והן בתיירות הפנים".
בתוך כך, יוצא משרד התיירות בקמפיין פרסומי חדש, לעידוד תיירות הפנים של המגזר החרדי, בעלות של חצי מיליון שקלים. הקמפיין, אשר החל החודש, כולל פרסום נרחב בתכניות רדיו ואתרי אינטרנט הפונים למגזר החרדי.
לראשונה, יוחלקו חמישה מוספי תיירות בעיתונים המובילים במגזר החרדי, בהם מסלולי טיול, מידע על אטרקציות תיירותיות, פארקים לאומיים ומידע שימושי לטיול בארץ, בשילוב תכנים המותאמים לקהל הקוראים הייחודי לכל עיתון, לדוגמא "בעקבות מסעו של הרב קוק", "טיולים על פי נחלות שבטי ישראל" ועוד. המוספים הופקו על ידי העיתונים המובילים במגזר החרדי, "יום ליום", "יתד נאמן", "משפחה", "המודיע", ו"המבשר", בשיתוף עם משרד התיירות.
בנוסף, יחדש משרד התיירות וירחיב פעילותו של המדור לעידוד תיירות הפנים, בערוץ התיירות של אתר האינטרנט החרדי המוביל, "בחדרי חרדים", המהווה עמוד הבית של 85% מכלל גולשי האינטרנט החרדיים. המדור יציג כתבות וסרטוני וידאו בנושא טיולים, נופש והמלצות לפעילויות פנאי ותרבות, לצד מידע משלים כגון כשרות האתרים, סוגי פעילויות, הפעלות למשפחות ועוד.
ברדיו קול חי החרדי, עלתה לשידור פינת תיירות שבועית, בה מיודעים המאזינים באירועים, אטרקציות והצעות למסלולי טיול, בשילוב ראיונות עם מורי דרך ותיירנים מכל הארץ. הפינה משודרת פעמיים בשבוע, במשך 26 שבועות רצופים. בקרוב, תעלה לשידור פינת תיירות שבועית נוספת ברדיו קול ברמה, הפונה לקהל החרדי, ואשר תשודר פעם בשבוע במשך 30 שבועות.
על פי סקר משרד התיירות, המגזר החרדי בארץ מהווה קהל יעד בעל פוטנציאל לתיירות פנים. קהל זה נוהג לצאת לחופשות בארץ פעמיים בשנה, בממוצע, במהלכן נוהג לפקוד בעיקר את אזור הצפון, כאשר העיר טבריה בולטת כמקום התיור השכיח ביותר. כן נוהג התייר החרדי לשלב בחופשתו לינה במלונות וצימרים ולבקר בקברי צדיקים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}