מנכ"ל טורקיש איירליינס להתאחדות: אנחנו מסכימים לגבות 50% דמי ביטול
מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, זועם עדיין על היחס הטורקי, כאשר בהתאחדות דרשו שהטורקים יוותרו לגמרי על דמי ביטול ממי שהזמין את טיסות החברה לפני משבר המשט, כפי שנהג כל השוק הישראלי.
Shutterstock
פתיח דוגאן, מנכ"ל חברת התעופה טורקיש איירליינס בישראל, כתב מכתב תשובה למנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, בו הטורקים מסכימים לגבות 50% דמי ביטול מלקוחות, שהזמינו כרטיסי טיסה בחברה לפני משבר המשט.
כזכור, בשבוע שעבר פתאל שיגר מכתב קשה לטורקים, בו הוא דרש שהם יוותרו על גביית דמי הביטול, ממי שמבקש לבטל את נסיעתו לטורקיה. הטורקים, כזכור, התעקשו לגבות דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים, המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה.
בהתאחדות לא אהבו את התשובה הטורקית. פתאל אמר היום כי: "הטורקים היו צריכים לוותר לגמרי על גביית דמי הביטול, כפי שנהגו כל החברות הישראליות. היחידים שלא באו לקראת הנוסעים הישראלים זוהי חברת טורקיש איירליינס וחבל שכך הם מתנהגים. היה בהחלט מקום מבחינתם לבוא לקראת השוק הישראלי".
כזכור, בשבוע שעבר פתאל שיגר מכתב קשה לטורקים, בו הוא דרש שהם יוותרו על גביית דמי הביטול, ממי שמבקש לבטל את נסיעתו לטורקיה. הטורקים, כזכור, התעקשו לגבות דמי ביטול מלאים מאזרחים ישראלים, המבקשים לבטל את נסיעתם לטורקיה.
בהתאחדות לא אהבו את התשובה הטורקית. פתאל אמר היום כי: "הטורקים היו צריכים לוותר לגמרי על גביית דמי הביטול, כפי שנהגו כל החברות הישראליות. היחידים שלא באו לקראת הנוסעים הישראלים זוהי חברת טורקיש איירליינס וחבל שכך הם מתנהגים. היה בהחלט מקום מבחינתם לבוא לקראת השוק הישראלי".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}