אא

אייר ברלין פורשת חסות על פרוייקט שגרירים צעירים

אמש התקיים אירוע חגיגי במרכז פרס לשלום ביפו בהשתתפות שגריר גרמניה בישראל ,מנכ"ל אייר ברלין שנתנה חסות לאירוע ,בכירים מענף התיירות וכן הזמרות אחינועם ניני ומירה עוואד וזאת במסגרת פרוייקט משותף של מרכז פרס לשלום, יחד עם ממשלת מחוז נורדריין-וסטפאליה שבגרמניה וקרן שהקים האומן פיטר מאפיי

Shutterstock Shutterstock
בימים אלה הגיעה לארץ קבוצה של 100 בני נוער מגרמניה, במסגרת תוכנית תלת לאומית לחילופי תלמידים ישראלים, גרמנים ופלסטינים. במסגרת התוכנית, ובשיתוף מרכז פרס לשלום וממשלת מחוז נורדריין-וסטפאליה שבגרמניה עם קרן שהקים האומן פיטר מאפיי, יופעל פרוייקט לקידום הומניזציה והבנה בקרב בני הנוער.

אמש התקיים אירוע חגיגי בהשתתפות שגריר גרמניה בישראל, מנכ"ל אייר ברלין, אשר פרשה חסותה על האירוע, פיטר מאפיי, אנשים מענף התיירות והזמרות אחינועם ניני ומירה עוואד. באירוע הופיעה שלישיית זמרות הסופרנו האיטלקית "Appossionante".

במסגרת המשך הארועים יתקיים הערב בחסות החברה קונצרט חגיגי בכיכר ספרא בירושלים במעמד נשיא המדינה, שמעון פרס, ובו יופיעו הזמרות אחינועם ניני, מירה עוואד וציפי משהיד, וכן הזמר פיטר מאפיי ולהקת "Appossionante".

פיטר מאפיי, מיוזמי הפרוייקט, אמר על המיזם כי מנסיונו חשוב מאוד לפגוש אנשים ולהעריך אותם על פי מראה עיניים וכן ללמוד על התרבות שלהם, הדת שלהם ותחומי העניין שלהם. מאפיי הוסיף כי "הפרוייקט מראה כמה חשוב התפקיד של הצעירים כשגרירים. הצעירים ניגשים למצב עם פחות דעות קדומות וביתר פתיחות. הם פחות מתעניינים בפוליטיקה והם השגרירים שלנו".

יואכים הונולד, מנכ"ל אייר ברלין, אמר על המיזם כי התרומה שלו לקירוב לבבות בין ישראלים לגרמנים היא בלהביא אנשים מגרמניה לישראל, על מנת שיראו את הדברים במו עיניהם ולא יסתמכו על דיווחים של כלי התקשורת.

בנושא פעילות חברת התעופה אייר ברלין בישראל אמר הונולד כי עד עתה החברה מרוצה מהמספרים בקו לישראל וכי הם מציעים לתושבי גרמניה מחיר שיאפשר להם להגיע לכאן ולהתרשם בעצמם, ולישראלים להגיע לגרמניה. הונולד הוסיף כי חברות תעופה ומוזיקה יכולות לשלב בין העמים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: