אא

איי.די.ביי תיירות: אבי בן אסאייג ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה

בחברה מאשרים היום באופן רשמי את הידיעה שפורסמה אתמול ב- PASSPORTNEWS. בהודעה נאמר: "IDB תיירות מאשרת כי אבי בן-אסאייג, מנכ"ל IDB תיירות, ביקש לאחרונה לאפשר לו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. החברה תחל בימים אלו באיתור מנכ"ל חדש לקבוצת התיירות".

Shutterstock Shutterstock
בהמשך לידיעה שפורסמה אתמול באתר PassportNews, כי קרן ההשקעות סקיי נכנסת בהסכם ניהול לקבוצת איי.די.בי תיירות ותעופה וכי מנכ"ל הקבוצה, אבי בן אסאייג, צפוי לפרוש מתפקידו, פחות משנה לאחר שנכנס לתפקיד, מאשרים בקבוצה היום באופן רשמי את הפרסום.

בהודעת החברה נאמר כי: "IDB תיירות מאשרת כי אבי בן-אסאייג, מנכ"ל IDB תיירות, ביקש לאחרונה לאפשר לו לסיים את תפקידו כמנכ"ל החברה. אבי בן-אסאייג הביע את הסכמתו להמשיך ולהוביל את IDB תיירות עד שמחליפו ימצא, ובתקופה זו ימשיך לנהל את החברה כולל את התהליכים האסטרטגיים השונים בקבוצה".

עוד נאמר בהודעה הרשמית כי: "בקבוצת IDB הביעו הערכה עמוקה לתפקודו של אבי בן-אסאייג וציינו לשבח את המקצועיות שבה הוביל את הרה-ארגון בזרוע התיירות של הקבוצה, ליצירת חברת התיירות הגדולה בישראל". עוד ציינו בהודעה כי: "החברה תחל בימים אלו באיתור מנכ"ל חדש לקבוצת התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: