אא

אלי גונן קורא לערביי ישראל להשתלב בעבודה במלונות

"פערים חברתיים? פצצות עוני מתקתקות?" - נשיא התאחדות המלונות בישראל חושב שהפתרון לטענות, שנשמעו במהלך כנס קיסריה, טמון בענף המלונאות, שכן במלונות חסרים כ- 4500 עובדים!

Shutterstock Shutterstock
בעקבות טענות שנשמעו בכנס קיסריה קורא היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, לערביי ישראל להשתלב בתחום המלונאות. לדבריו: "במלונות מועסקים כיום כ- 32,000 עובדים. היקף המחסור: כ- 4,500 עובדים נוספים בכל המקצועות. המחסור ניכר בכל הארץ".

לגבי תעסוקת הערבים במלונות אומר גונן, כי "כיום מועסקים כ- 30 ערבים כמנהלי מלונות בישראל. שיעור התעסוקה של הערבים במלונות מגיע לכ- 30% מכלל עובדי המלונות! במספר ערים בארץ שיעור העסקתם אף גבוה יותר . בערים אלה הם מהווים כ- 40%-50% מכלל המועסקים במלונות. יש לציין כי מקרב המועסקים הערבים, ישנם רבים המשמשים בתפקידי ראשי צוותים, סגני מנהלי מחלקות ומנהלי מחלקות ולא רק בתפקידים הזוטרים".

גונן מוסיף ואומר: "העבודה במלונות היא בתנאים נוחים. סביבת העבודה נעימה. השכר הוגן. אנחנו מספקים את כל התנאים הסוציאליים המתחייבים בחוק ומכבדים את ההסכמים עם ההסתדרות. אנחנו יכולים לסייע באופן מיידי למדינה לצמצם את הפערים החברתיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: