משרד התיירות מעודד תיירות פנים בקרב ציבור דוברי הרוסית
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הקמפיין הייעודי לישראלים דוברי רוסית צפוי להגביר את חשיפתם למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדים תיירות באמצעי המדיה הנגישים והפופולאריים, ולאתגר אותם לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".
Shutterstock
משרד התיירות מרחיב הפעילות לעידוד תיירות הפנים במגזר הרוסי, בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים. "הנופש הלאומי" - מגזין טלוויזיה חדש בנושא תיירות, עלה בתחילת החודש בערוץ 9. התוכנית, אשר תשודר במהלך 13 שבועות רצופים, כל פרק כמחצית השעה, תסקור אתרי נופש ותיור מומלצים בישראל, בשילוב מידע על מסלולי נסיעה, מסעדות ואטרקציות באזור התיור. התוכנית משודרת מדי יום חמישי בשעה 21:45 והפרקים הראשונים יעסקו בעיר צפת וראש פינה, מסלולי טיול ברמת הגולן, טיולים בנגב, אילת, ערבה, באר שבע והגליל.
התוכנית נרכשה לאחרונה על ידי רשתות הפועלות במדינות בהן ציבור דוברי רוסית, בהן מדינות חבר העמים לשעבר, קנדה וגרמניה, כך שאתרי התיירות, הנופש והפנאי של ישראל יזכו לחשיפה רחבה, גם בקרב מיליוני צופים במדינות אלו. תקצירי הפרקים, בשילוב כתבות נרחבות על אזורי הטיול ומידע שימושי לתייר, יועלו בתקופה הקרובה לאתר האינטרנט של משרד התיירות בשפה הרוסית, www.goisrael.ru, הפונה לקהל דוברי הרוסית בכל העולם.
בנוסף, הפיק משרד התיירות סרט באורך 25 דקות ו- 11 פינות טלוויזיה בנושא תיירות, באורך 10 דקות כל אחת, המשודרות בערוץ הכבלים הבין לאומי alonel, הפופולרי בקרב ציבור דוברי הרוסית בישראל ובעולם. בסיומה של כל כתבה מופנים הצופים לאתר האינטרנט של המשרד בשפה הרוסית, ובו הצעות טיול ומידע שימושי לתיירות בארץ. כמו כן, בסוף החודש תעלה ברדיו רק"ע, תוכנית תיירות, הכוללת 20 פינות.
המדיה המקוונת אף היא מהווה פלטפורמה לעידוד תיירות הפנים במגזר הרוסי, ומשרד התיירות, במסגרת קמפיין תיירות הפנים "דווקא עכשיו חופשה בישראל", יעלה החל מסוף החודש באנרים במגוון אתרי אינטרנט מובילים בקרב דוברי השפה הרוסית בישראל: izrus, zman.com, newsru, mig-news, zahav.ru
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחלון ההזדמנויות שנוצר בעקבות ביטול החופשות בתורכיה, משרד התיירות ותעשיית התיירות, יוצאים היום בקמפיין לעידוד הנופשים הישראלים, רבים ככל הניתן, לקיים את חופשתם בישראל. במסגרת זו, הקמפיין הייעודי לישראלים דוברי רוסית, צפוי להגביר את חשיפתם למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדים תיירות באמצעי המדיה הנגישים והפופולאריים, ולאתגר אותם לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".
התוכנית נרכשה לאחרונה על ידי רשתות הפועלות במדינות בהן ציבור דוברי רוסית, בהן מדינות חבר העמים לשעבר, קנדה וגרמניה, כך שאתרי התיירות, הנופש והפנאי של ישראל יזכו לחשיפה רחבה, גם בקרב מיליוני צופים במדינות אלו. תקצירי הפרקים, בשילוב כתבות נרחבות על אזורי הטיול ומידע שימושי לתייר, יועלו בתקופה הקרובה לאתר האינטרנט של משרד התיירות בשפה הרוסית, www.goisrael.ru, הפונה לקהל דוברי הרוסית בכל העולם.
בנוסף, הפיק משרד התיירות סרט באורך 25 דקות ו- 11 פינות טלוויזיה בנושא תיירות, באורך 10 דקות כל אחת, המשודרות בערוץ הכבלים הבין לאומי alonel, הפופולרי בקרב ציבור דוברי הרוסית בישראל ובעולם. בסיומה של כל כתבה מופנים הצופים לאתר האינטרנט של המשרד בשפה הרוסית, ובו הצעות טיול ומידע שימושי לתיירות בארץ. כמו כן, בסוף החודש תעלה ברדיו רק"ע, תוכנית תיירות, הכוללת 20 פינות.
המדיה המקוונת אף היא מהווה פלטפורמה לעידוד תיירות הפנים במגזר הרוסי, ומשרד התיירות, במסגרת קמפיין תיירות הפנים "דווקא עכשיו חופשה בישראל", יעלה החל מסוף החודש באנרים במגוון אתרי אינטרנט מובילים בקרב דוברי השפה הרוסית בישראל: izrus, zman.com, newsru, mig-news, zahav.ru
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחלון ההזדמנויות שנוצר בעקבות ביטול החופשות בתורכיה, משרד התיירות ותעשיית התיירות, יוצאים היום בקמפיין לעידוד הנופשים הישראלים, רבים ככל הניתן, לקיים את חופשתם בישראל. במסגרת זו, הקמפיין הייעודי לישראלים דוברי רוסית, צפוי להגביר את חשיפתם למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדים תיירות באמצעי המדיה הנגישים והפופולאריים, ולאתגר אותם לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}