אא

חיים רומנו: "הסוכנים מחפשים לעשות רעש כדי להצדיק את קיומם הפוליטי"

מנכ"ל אל על אינו מבין על מה הסוכנים מתלוננים. "השנה המכירות של סניף ישראל גדלו למיליארד דולר, וזה בזכות הסוכנים". על איירתור: "קובי קרני רוצה שאל על רק תוציא כסף ולא תהיה שותפה לרווחים". יוסי פתאל ביטל פגישה עם ראשי אל על.

Shutterstock Shutterstock

חיים רומנו, מנכ"ל, חברת אל על אינו מבין על מה יש לסוכנים להתלונן. "הרי לפני שנה הייתי יקיר הסוכנים, פתאום אני הבעיה שלהם. על מה יש להם להתלונן. השנה המכירות של סניף ישראל עולות למיליארד דולר, לפני שנתיים זה היה 700 מיליון דולר, וזה בזכות הסוכנים וניהולו של דני סעדון מנהל סניף ישראל. הם מרוויחים מאל על". על העתיד אומר רומנו: "לא יהיו אצלנו מחירי נטו.


הנוסע צריך לדעת על מה הוא משלם, ולא יכולים להיות לו מחירים שונים.הסוכנים, ראשי הענף כנראה מחפשים לעשות רעש כדי להצדיק את קיומם הפוליטי, אחרת אני לא מבין על מה כל המהומה. אל על רוצה את טובת הסוכנים אבל ההתנהגות שלהם גורמת לנו לחשוב פעמיים על העתיד".


על האיום של קובי קרני, יו"ר איירתור להתנתק מאל על אומר רומנו: "באיירתור רוצים שרק נוציא כסף, אבל שיש רווחים שלא נהיה שותפים. זה דבר שנשמע הגיוני?". אגב רומנו, וראשי אל על היו אמורים להיפגש הבוקר עם ראשי ההתאחדות, אך יוסי פתאל הודיע אתמול שהוא חולה וביטל את הפגישה. באל על אמרו: "אנחנו מקווים שבאמת הוא חולה, ולא סתם ביטל את הפגישה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: