אא

קלרום רכב וציוד הנדסי בע"מ תייצג את יורופקאר בישראל

שוב זכיין חדש לחברת ההשכרה יורופקאר בישראל. תקופת הזיכיון נקבעה למשך חמש שנים החל מה-1.10. קלרון ליסינג התחייבה להקים תחנות שירות ברחבי הארץ.

Shutterstock Shutterstock

חברת קלרום רכב וציוד הנדסי בע"מ היא הזכיין החדש של חברת יורופקאר בישראל.


החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך כי חתמה על הסכם זיכיון עם חברת ההשכרה יורופקאר. קלרום אף הודיעה כי עם חתימת הסכם הזיכיון, התקשרה קלרום ליסינג בשני הסכמי תפעול ושירות לפיהם תעניק קלרום ליסינג שירות וטיפול ללקוחות חברות ההשכרה אלאמו ונשיונאל המעוניינים לשכור כלי רכב בישראל.


 תקופת הזיכיון נקבעה למשך חמש שנים החל מיום 1 באוקטובר 2010 ועד ליום 30 בספטמבר 2015, כאשר הצדדים יהיו רשאים להאריך את תקופת הזיכיון לתקופה של עד חמש שנים נוספות .


קלרום ליסינג התחייבה להקים תחנות שירות ברחבי הארץ. בתמורה למתן הזיכיון ומתן השירות של עסקי חברות ההשכרה בישראל, קלרום ליסינג תשלם לחברות ההשכרה תשלום חד פעמי, וכן תשלומים חודשיים המחושבים כשיעור מסך הכנסות קלרום מהשכרת רכבים, לרבות על פי הסכמי השירות או כסכומים קבועים עבור רכבים בליסינג, אך לא פחות מסכומי המינימום שנקבעו בהסכם הזיכיון על פי התכנית העסקית.


בד בבד עם החתימה על הסכם הזיכיון והסכמי השירות, התקשרה החברה עם חברה פרטית שהינה צד שלישי שאינו קשור לחברה או בעלי השליטה בה, הפועל נכון למועד דוח מיידי זה בתחום הליסינג המימוני והתפעולי, בהסכם בעלי מניות, בין היתר, בקשר עם פעילות קלרום ליסינג, ניהולה ומימונה. קלרום והשותף יחזיקו כל אחד במחצית מזכויות ההון וההצבעה של קלרום ליסינג. השותף ירכז במסגרת קלרום ליסינג את ההיבט התפעולי והשיווק ואילו החברה תרכז את הפעילות המימונית והשיווקית .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: