אא

קובי קרני: "אין עם מי לדבר באל על. כל אחד עושה מה שבראש שלו".

על רקע החלטת אל על לצאת עם חבילות נופש ישירות לקהל לא באמצעות סוכני הנסיעות ועל כך שהחברה לא משלמת לסוכנים עמלות על מכירת כרטיסי הטיסה לאילת, אומר יו"ר ההתאחדות: "יש הידרדרות ביחסים עם אל על. אי אפשר לעבוד יותר בצורה כזו".

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות מתכננים את התביעה המשפטית נגד אל על, בעקבות הודעת החברה על תשלום עמלת 0% בטיסות לאילת והפרסומים על מכירת חבילות נופש ישירות לציבור, שלא באמצעות סוכני הנסיעות.

יו'ר ההתאחדות, קובי קרני, אמר: 'יש הידרדרות ביחסים עם חברת אל על. הם החליטו להבין מה שהם רוצים, לעשות מה שרוצים, בלי להבין בכלל איפה השוק נמצא. אין עם מי לדבר באל על. כל אחד מהמנהלים מושך לכיוון שלו. נראה שבחברה איבדו שליטה'.

קרני הוסיף עוד: 'כל מי שיפר את תקנות יאט'א, נתבע אותו. אנחנו מתכוונים להגיש תביעה נגד אל על. סוכנים צריכים לקבל תגמול בעד העבודה שלהם. בכל העולם בשנתיים האחרונות, כמו בהודו ובאוסטרליה, היכן שהסוכנים נלחמו על זכויותיהם, הם זכו בתביעות. אנחנו לא נשתוק'.

כמו כן, בעקבות הדברים סיטונאי תיירות שוקלים לחזור בהם מהתחייבות שלקחו למושבים בטיסות אל על, ובקרוב צפויה להתכנס אסיפת חירום של כל חברי ההתאחדות כדי לדון בנושא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: