דני סעדון: "אין לסוכנים על מה להתרעם, הצענו מספר מועט של חבילות כדי לעורר את השוק"
מנהל סניף ישראל של אל על אומר את הדברים על רקע התרעומת של הסיטונאים והסוכנים על כך שהחברה משווקת חבילות בשיווק ישיר לציבור הרחב. סעדון: "זה לא יותר מ-150 חבילות. מי שקונה אצלנו טיסות לאילת אנו גובים דמי טיפול".
Shutterstock
על רקע כעסם של הסיטונאים והסוכנים על התנהלות חברת אל על, שיצאה לשוק עם חבילות בשיווק ישיר לציבור, במחיר נמוך מהמחיר שביקשו מהסיטונאים אומר דני סעדון, מנהל סניף ישראל של אל על: "אין לסוכנים מה להתרעם. נכון יצאנו עם חבילות בשיווק ישיר כדי לעורר את השוק. עוד לא החלטנו על עמלת 0%".
אבל הסוכנים רואים את זה ואת העובדה שאתם לא נותנים עמלה על מכירת כרטיסי טיסה לאילת?
סעדון: "אנחנו הודענו מראש שעל אילת אנחנו לא ניתן עמלה, כי אנחנו רוצים יותר לבסס את הקו על תיירות מחו"ל. אבל אנחנו גובים דמי טיפול ממי שקונה אצלנו ישירות וכך גם הסוכנים יכולים לעשות".
אבל הסוכנים רואים את זה ואת העובדה שאתם לא נותנים עמלה על מכירת כרטיסי טיסה לאילת?
סעדון: "אנחנו הודענו מראש שעל אילת אנחנו לא ניתן עמלה, כי אנחנו רוצים יותר לבסס את הקו על תיירות מחו"ל. אבל אנחנו גובים דמי טיפול ממי שקונה אצלנו ישירות וכך גם הסוכנים יכולים לעשות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}