אא

ממשלת אינדונזיה מסרבת לאשר ביקור ישראלים בתחומה

"אקו טיולי שטח", שביקשה אישור לקיים טיול ליעד, נענתה בסירוב בשל החלטה חדשה של ממשלת אינדונזיה. מנכ"ל החברה: "ביטול הטיולים לאינדונזיה מצטרף לביטול התיירות לטורקיה. בסך הכול הפסידה חברתנו עשרות אלפי דולרים מסיבות ביטחוניות אלו שלא בשליטתנו".

Shutterstock Shutterstock
חברת "אקו טיולי שטח" הודיעה היום לעשרים ושניים מטיילים, שהיו אמורים לצאת ב- 13.7 לטיול מקיף בשרשרת האיים של אינדונזיה, כי הטיול בוטל עקב שינוי במדיניות ממשלת אינדונזיה והחלטתה שלא לאשר לישראלים להיכנס לשטחה, מלבד לאי באלי, שאיננו בעל רוב מוסלמי כמו שאר האיים ולכן בטוח יותר לטיול.

גולן לובנוב, מנכ"ל "אקו טיולי שטח", מסר בתגובה כי "קבלנו בתדהמה את החלטתה של ממשלת אינדונזיה לאסור כניסה של ישראלים לשטחה מלבד לאי באלי, החלטה שבעקבותיה נאלצנו להודיע למטיילים הישראלים כי הטיול מבוטל. ממשלת אינדונזיה תירצה את המדיניות החדשה בעקבות המצב הביטחוני והחשש לשלום הישראלים שיטיילו באיים המוסלמים. ביטול הטיולים לאינדונזיה מצטרף לביטול התיירות לטורקיה, דבר שגרם לנו לבטל שלושה טיולים נוספים, כך שבסך הכול הפסידה חברתנו עשרות אלפי דולרים מסיבות ביטחוניות אלו שלא בשליטתנו ומהוות מכה קשה לתיירות החוץ של ישראל".

יש לציין כי המטה ללוחמה בטרור פרסם אזהרת מסע לגבי ביקור באינדונזיה והגדיר את האיום על המבקרים במקום בדרגה של קונקרטי גבוה. "בשל איום טרור באינדונזיה ולאור עוינות עמוקה מצד הרחוב המוסלמי לישראל מתקיים איום טרור מוחשי על ישראלים המבקרים/השוהים במדינה", נאמר בהודעת המטה ללוחמה בטרור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: