גם ישרוטל מורידה את עמלת הסוכנים ל- 15% מחודש ינואר
באותו יום שתי הרשתות הגדולות מודיעות על הורדת העמלות. בישרוטל שוללים כל תיאום. הסוכנים זועמים על רשת פתאל ואחד הסוכנים הגדולים אמר היום: "זו חוצפה של פתאל בשיא העונה לשנות את העמלה. הם שוכחים שאחרי הקיץ הזה יש עוד עונות ולא נשכח להם את מה שעשו".
Shutterstock
אחרי רשת פתאל גם רשת ישרוטל מודיעה היום על הורדת העמלה של סוכני הנסיעות ל- 15%. אבל בניגוד לפתאל, רשת ישרוטל מודיעה על הורדת העמלות מחודש ינואר ולא בשיא העונה. בישרוטל מציינים כי אין כל קשר לפתאל, וזה רק מקרי ששתי הרשתות מודיעות באותו יום על הורדת העמלות ואין כל תיאום ביניהן.
בתוך כך סוכני הנסיעות זועמים על רשת פתאל ואמרו היום כי: 'זו חוצפה בשיא העונה להוריד עמלות, זו חוסר התחשבות ועושים זאת רק בגלל שאין טורקיה והם מלאים. אם הייתה טורקיה הם לא היו מעיזים לעשות מהלך כזה'. סוכן גדול אחר אמר: 'ברשת פתאל עוד ילמדו שאחרי העונה הזו יש עוד עונות. אנחנו לא נשכח את מה שהם עשו'.
תגובת ישרוטל לדברים: "במסגרת אסטרטגיית השיווק של חברת ישרוטל, ולאחר דיונים מעמיקים, הוחלט על מדיניות עמלות סוכנים מעודכנת, אשר תיכנס לתוקפה בתחילת שנת 2011. בהתאם לכך, בימים אלה נמסרות הודעות אישיות לסוכני הנסיעות לגבי המדיניות העדכנית. מדיניות עמלות הסוכנים מתנהלת אך ורק בין הנהלת ישרוטל לבין הסוכנים, וללא שום תיאום או קשר עם גורם שלישי".
בתוך כך סוכני הנסיעות זועמים על רשת פתאל ואמרו היום כי: 'זו חוצפה בשיא העונה להוריד עמלות, זו חוסר התחשבות ועושים זאת רק בגלל שאין טורקיה והם מלאים. אם הייתה טורקיה הם לא היו מעיזים לעשות מהלך כזה'. סוכן גדול אחר אמר: 'ברשת פתאל עוד ילמדו שאחרי העונה הזו יש עוד עונות. אנחנו לא נשכח את מה שהם עשו'.
תגובת ישרוטל לדברים: "במסגרת אסטרטגיית השיווק של חברת ישרוטל, ולאחר דיונים מעמיקים, הוחלט על מדיניות עמלות סוכנים מעודכנת, אשר תיכנס לתוקפה בתחילת שנת 2011. בהתאם לכך, בימים אלה נמסרות הודעות אישיות לסוכני הנסיעות לגבי המדיניות העדכנית. מדיניות עמלות הסוכנים מתנהלת אך ורק בין הנהלת ישרוטל לבין הסוכנים, וללא שום תיאום או קשר עם גורם שלישי".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}