אא

קובי קרני נגד חיים רומנו

בעקבות דבריו של מנכ"ל חברת אל על חיים רומנו ב"פספורט ניוז" על התנהלות ראשי ההתאחדות והרצון של יו"ר איירתור, קובי קרני להתנתק מחברת אל על, קרני משיב אש ואומר בין השאר: "אולי רומנו לא יודע את זה, אבל ממלאי תפקיד התנדבותי אינם צרכים לדאוג לקיומם הפוליטי, מה שאי אפשר להגיד על מקבלי שכר".

Shutterstock Shutterstock

קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות וחברת איירתור לא אהב לקרוא ב"פספורט ניוז" את דבריו של מנכ"ל חברת אל, חיים רומנו שאמר בין השאר: "הסוכנים מחפשים לעשות רעש כדי להצדיק את קיומם הפוליטי". עוד אמר רומנו על חברת איירתור: "קובי קרני רוצה שאל על רק תוציא כסף ולא תהיה שותפה לרווחים".


קרני אומר היום בתגובה ל"פספורט ניוז": "רומנו מקווה שאני באמת חולה. אני מאידך, מאחל לו הרבה בריאות! הוא רק שכח, כי היוזמה לפגישה באה מאיתנו לקראת האסיפה, וכי הייתי מוכן לבוא "אפילו" חולה לפגישה. אם היה רוצה להעביר מסר חיובי.


כל ההתלהמות של רומנו אינה יכולה להסתיר את העובדה כי המהלכים של אל על לאחרונה הם בבחינת תחרות בלתי הוגנת מול הסוכנים, ואי אפשר להכחיש את העובדות במס שפתיים".
קרני ממשיך ואומר על מנכ"ל אל על בעקיצה: "אולי רומנו לא יודע את זה, אבל ממלאי תפקיד התנדבותי אינם צרכים לדאוג לקיומם הפוליטי, מה שאי אפשר להגיד על מקבלי שכר.


דבריו לגבי איירתור מדאיגים, מאחר ועומדים בסתירה מוחלטת לסיכומים שהתקבלו על דעת אל על במועצת המנהלים. יתר על כן, אני לא מבין את הטענה בדבר הוצאת כספים מאל על, הרי אני מציע להם דרך לחסוך כסף! בניגוד לרושם שאל על מנסה לטעת, ההתאחדות מעוניינת בשיתוף פעולה מבוסס על דיון רציני בדבר אימוץ כללים של תחרות הוגנת. הייתי מציע לרומנו לרדת מהרמה האישית, זה לא מוסיף כבוד לו ולאל-על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: