אא

איסתא משיקה אפליקציית תיירות לאייפון

בפיתוח האפליקציה הושקעו כרבע מיליון ש"ח והיא תאפשר ללקוחות החברה לקבל בין השאר מידע לגבי מבצעים בלעדיים לאייפון, השוואת מחירים ומידע חירום. מנהל שיווק אינטרנט באיסתא מעריך שעד סוף השנה יורידו את האפליקציה מעל 100,000 משתמשי אייפון בארץ.

Shutterstock Shutterstock
כשמונה חודשים לאחר שאיסתא קיבלה החלטה להכנס לתחום הסלולארי, על מנת לאפשר ללקוחותיה לאתר דילים ולבצע הזמנות גם באמצעות הסמארטפונים, והשקעה של כרבע מיליון ₪, החברה משיקה את אפליקציית האייפון.

בעלי האייפון יכולים להוריד חינם את האפליקציה ולהנות משרותים שונים ובכללם: ניווט GPS לכל אטרקציה בחו"ל, מדריך ערים מלא הכולל: אטרקציות, מסעדות, קניות, חיי לילה וטיפים, מבצעים של הרגע האחרון, בלעדיים לאייפון, השוואת מחירי טיסות, מלונות בחו"ל ומלונות בארץ, למעלה מ- 5,000 יעדים בעולם ולמעלה מ- 200,000 בתי מלון, סוכן אישי חכם לחיפוש מבצעים, מידע מלא, כולל תמונות וביקורות גולשים על מלונות, מידע חירום ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל ושירות איסתא לאייפון לכל פנייה של הלקוחות.

עומר גל, מנהל שיווק אינטרנט באיסתא, מוסר שבאמצעות האפליקציה יוכלו בעלי האייפון לבדוק כל העת טיסות מוזלות, להזמין מהרכב בדרך לאילת מלון ולקבל בחו"ל, ללא צורך באינטנרט, מידע על מסעדות ואטרקציות כולל מפות ומיקומים מדוייקים. גל מעריך שעד סוף שנת 2010 יורידו את האפליקציה מעל 100,000 משתמשי אייפון בארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: