ההתאחדות: "אם נצטרך נפעל באמצעים משפטיים נגד רשת פתאל"
סוכני הנסיעות זועמים על הודעת הרשת בדבר הפחתת העמלות בהתרעה של שבועיים בלבד ודורשים הודעה מראש של 6 חודשים לפחות. דוד פתאל: "אנחנו נשקול את הדבר".
Shutterstock
סוכני הנסיעות זועמים על רשת פתאל, שנתנה התרעה של שבועיים בלבד בדבר הפחתת העמלות לסוכני הנסיעות. בהתאחדות סוכני הנסיעות כבר בודקים את הנושא מבחינה משפטית, ואם יהיה צורך יגישו תביעה כנגד רשת פתאל. בהתאחדות אמרו היום כי: "זה לא מקובל שיתנו התרעה של שבועיים לפני מהלך כזה. אנחנו בהחלט בודקים את העניין מההיבט המשפטי ושוקלים את צעדינו המשפטיים. אנו מחכים שפתאל תחזור בה ותנהג בהגינות עם הסוכנים".
דוד פתאל אמר בתגובה: "כל ההזמנות שייעשו עד ה-18 לחודש וגם כמה חודשים קדימה אנחנו נשלם עליהם את העמלה הישנה. אנחנו מתכוונים להמשיך בשיתוף פעולה מלא עם הסוכנים ולא נגדם. בסוף המהלך הזה כולם ייצאו נשכרים, והסוכנים ירוויחו יותר, אם כולם יעבדו נכון. אין לנו כוונה לבטל לגמרי את העמלות". לגבי דרישת הסוכנים לקבל התרעה מראש, כפי שעשתה רשת ישרוטל, והטענה כי המהלך לא קביל מבחינה משפטית אמר פתאל: "אנחנו נבדוק את העניין ונשקול זאת".
דוד פתאל אמר בתגובה: "כל ההזמנות שייעשו עד ה-18 לחודש וגם כמה חודשים קדימה אנחנו נשלם עליהם את העמלה הישנה. אנחנו מתכוונים להמשיך בשיתוף פעולה מלא עם הסוכנים ולא נגדם. בסוף המהלך הזה כולם ייצאו נשכרים, והסוכנים ירוויחו יותר, אם כולם יעבדו נכון. אין לנו כוונה לבטל לגמרי את העמלות". לגבי דרישת הסוכנים לקבל התרעה מראש, כפי שעשתה רשת ישרוטל, והטענה כי המהלך לא קביל מבחינה משפטית אמר פתאל: "אנחנו נבדוק את העניין ונשקול זאת".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}