אא

הישג ענק לסוכני הנסיעות לגבי אי החלת תקנות חוק הגנת הצרכן בדבר החזר כספי לצרכנים על תיירות החוץ והטיסות מישראל

יוסי פתאל: "בית המחוקקים הישראלי ממעט להתחשב בענף בדרך כלל ולשמחתנו זכינו להישג חשוב". ועדת הכלכלה קבעה כי יש להסדיר את תחום התיירות בנפרד בחצי השנה הקרובה.

Shutterstock Shutterstock
הישג ענק להתאחדות סוכני הנסיעות ולמנכ"ל יוסי פתאל. לאחר מאבק עיקש של ההתאחדות, שנמשך חודשים רבים, אישרה אתמול ועדת הכלכלה של הכנסת את התקנות של חוק הגנת הצרכן, מבלי להחיל אותן על תיירות החוץ כולל טיסות היוצאות מישראל.

התקנות החדשות קובעות שהחל מחודש אוקטובר הקרוב הציבור יוכל לקבל החזר כספי במזומן עם ביטול עסקאות בשורה ארוכה של מוצרים ושירותים.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, שההישג נזקף לזכותו, אמר כי: "זהו הישג חשוב ורב חשיבות כלכלית לחברי ההתאחדות. הוועדה קבעה כי יש להסדיר את תחום התיירות בנפרד בחצי השנה הקרובה. מוסכם גם על הממשלה להסדיר את עניין עסקאות מכר מרחוק, שכזכור השגנו הסכמה של הממשלה שהאחריות טיפול על חברות התעופה ולעניין תיירות הפנים הפנים על בתי המלון בישראל. לשמחתנו מצוקת הסוכנים נשמעה גם ישירות מפיהם של חברי הכנסת ויו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ אופיר אקוניס. בית המחוקקים הישראלי ממעט להתחשב בענף בדרך כלל, ולשמחתנו זכינו להישג חשוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: