קמפיין חדש למיתוג תל-אביב יפו כיעד בינלאומי לתיירות גאה
הקמפיין החדש, שיחשף ביום ג' הקרוב, מוערך בעלות של כ- 300,000 ש"ח, בהשתתפות העמותה לתיירות תל אביב-יפו ומשרד התיירות.
Shutterstock
ביום ג' הקרוב יחשף קמפיין מיתוג תל-אביב יפו כיעד בינלאומי לתיירות גאה במסגרת אירוע השקה חגיגי.
באירוע, אליו יגיעו ידוענים מהקהילה, תוצג האסטרטגיה השיווקית שנועדה למשוך את האוכלוסייה הגאה מכל העולם.
כמו כן יוצג המחקר שנערך בקרב הקהילה הגאה באירופה ובארה"ב, ובהתבסס עליו נבנתה אסטרטגיית הקמפיין.
הקמפיין, בהשתתפות העמותה לתיירות תל אביב -יפו ומשרד התיירות, מרוכז רובו בגרמניה וצרפת, ומוערך בכ- 300,000 ₪ .
קמפיין זה מתווסף לפעולות שיווק רבות של העיר לטובת התיירות הגאה, בדמות סופי שבוע מיוחדים, כרטיסי הנחות מיוחדים, סיורים ועוד שלל הצעות ואפשרויות לטובת התיירות הגאה, שהפכה ליעד מרכזי של העיר תל אביב בשנת 2010.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}