אא

מלון "אמריקן קולוני" השיק את מתחם בריכת השחייה החדשה

במסגרת השיפוץ, שארך כחצי שנה, בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, שודרגו חלקים נוספים של המלון. באירוע ההשקה נחשף הרכב מוסיקלי יהודי-ערבי מיוחד. מנכ"ל המלון: "המלון שימש מאז ומעולם מקום מפגש תרבותי לאנשי רוח מירושלים ומהעולם".

Shutterstock Shutterstock
מלון הבוטיק הירושלמי, "אמריקן קולוני", השלים בימים אלו בניית בריכת שחייה חדשה, הממוקמת בין הסאונה לחדר הכושר.

השיפוץ, שארך כחצי שנה, בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים, הנו חלק מתהליך השקעה מתמשך. בין השאר שודרגו החדרים ב"איסט האוס", הוחלפו רהיטים באזורים הציבוריים ונשתלו גינות חדשות, ביניהן גינת התבלינים של ה"איסט האוס". כמו כן, נפתחו ושודרגו אזורים חיצוניים דוגמת קפה הטרסה, הסאמר בר ומסעדת החצר, המאפשרים לאורחים ליהנות ממגוון הסגנונות והתפריטים של מסעדות המלון באוויר הפתוח ולנפוש בגינותיו הקסומות.

בעיצוב הבריכה המלבנית שולבו אלמנטים של מים על אבן ירושלמית. לצד הבריכה נבנו מסלעה ומפל מים קטן. האורחים יוכלו ליהנות מן הבריכה משעות הבוקר ועד שעות הערב ומתפריט הקיץ שהושק במלון, ובשעות הערב ניתן לערוך במקום מסיבות באווירה ייחודית.

באירוע השקת מתחם הבריכה, נחשף הרכב מוסיקלי יהודי-ערבי, הכולל חמישה נגנים מפורסמים, שחברו יחדיו במסגרת המיזם Bridge of Cultures של מרכז הג'אז של הקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב. ההרכב מנגן מספר סגנונות, בהם: מוסיקת מקור ים תיכונית, טורקית, ג'אז, ערבית ויהודית, בשילוב מוסיקת פולקלור בסגנון ג'אז, המבוסס על אלתור ודו שיח בין המוסיקאים וכלי הנגינה. הצלילים האופייניים והייחודיים של המנגינות, מתקבלים משילוב של כלי נגינה מסורתיים עם כלים מערביים מודרניים.

פאולו פץ, מנכ"ל המלון: "מלון אמריקן קולוני, החבר ב- The Leading Small Hotels of the World, שימש מאז ומעולם מקום מפגש תרבותי לאנשי רוח מירושלים ומהעולם. הצביון ההיסטורי ומיקומו של המלון, לצד היותו מלון חמישה כוכבים אקסקלוסיבי, מעודד דיאלוג ישיר בין תרבויות. שמחנו לארח את ההרכב ולתת במה ראשונה למיזם הייחודי של הקונסרבטוריון, שמביע ומוציא לפועל בשפת המוסיקה, את אשר אנו מאמינים בו ומונחים לפיו בניהול המלון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: