אא

סקר פלאנטו - הנוסעים יבחרו יעדים זולים יותר

הרשת ערכה סקר בקרב 760 סוכני הנסיעות המשתייכים לסוכנויות הרשת על מנת לבדוק מה תהיינה מגמות התיירות בתקופת החגים.

Shutterstock Shutterstock

רשת "פלאנטו" הכוללת כ - 80 סוכנויות תיירות בפריסה ארצית, ערכה סקר בקרב 760 מבין סוכני הנסיעות המשתייכים לסוכנויות הרשת, על מנת לבדוק מה תהיינה מגמות עונת תיירות החגים הקרובה הסקר ביקש לבדוק האם הדיבורים על האטה כלכלית ומיתון בדרך ישפיעו על כמות ואופי היציאות לחו"ל בחגים? על פי התוצאות,
מסתבר כי לדעת הסוכנים למרות הדיבורים על האטה ולצד העלייה במחירי הטיסות והנופש לא תהיה השפעה מעשית ברורה על כמות ההזמנות ובמידה מסוימת על אופיין –65% מהסוכנים טענו כי השפעת ההאטה או הדיבורים על האטה יובילו לכך שהנוסעים יבחרו יעדים זולים יותר.


במקביל, טענו 27% כי לנושא לא תהיה השפעה כלל על אופי או כמות ההזמנות. מסתבר כי סוכני הנסיעות אופטימיים גם בכל הנוגע להצלחתם הצפויה במכירת חופשות בעונת החגים –30% סוברים כי עונת התיירות בחגים תהייה טובה כמו בשנה שעברה ואילו 15% נוספים סבורים כי היא אף תהיה טובה מקודמתה.
רק 12% סבורים כי השנה תהיה עונת תיירות פחות מוצלחת באופן מפתיע ציינו רבים מהסוכנים – 40% כי לעובדה שאוקטובר השנה כולל ימי חופשה רבים לא תהיה השפעה על כמות החופשות ומספר הנופשים ומה יהיו היעדים הפופולאריים השנה לדעת הסוכנים? כצפוי ציינו 40% מהם את ארה"ב , 35% ציינו את החופשות באגן הים התיכון ועוד 18% ציינו את המזרח הרחוק.


אירופה נותרת מאחור עם אחוזים בודדים בלבד. בכל הנוגע ליעדים לחופשות משפחתיות, ציינו הסוכנים באופן גורף את הקלאבים בטורקיה – 70% מהם מאמינים שמשפחות שיבלו את החגים בחו"ל , יעדיפו לנסוע ליעד זה. לדברי עמוס סרי לוי, מנכ"ל רשת פלאנטו, " סוכני הנסיעות עדיין לא צופים שינוי בהרגלי החופשות המשפחתיות של המטיילים הישראלים שיעדיפו "ללכת על בטוח" ויגיעו בהמוניהם גם בחגים השנה לתורכיה וליעדי הנופש הקרובים.
לצידם מככבת ארה"ב, שהדולר הנמוך ממשיך לחזק את מעמדה כמובילה לפני שאר יעדי התיירות. בפלאנטו, אשר יצאה הקיץ במבצעי מכירות ליעד זה, הורגש ביקוש ער שחרג מגבולות המבצע והקיף יעדים נוספים או טיסות המשך ליעדים בצפון אמריקה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: