אא

Interhome משווקת בישראל דיור מסוג אחר לנופשים בחו"ל

החברה השוויצרית מקשרת בין בעלי נכסים בעשרות מדינות לשוכרים שמבקשים לשהות בהם, במהלך שהותם בחו"ל. הנכסים מצויים במגוון אזורים במגוון רחב של מחירים. החברה בודקת את איכות הנכסים המושכרים ומדרגת אותם לפי האיכות. לסוכני נסיעות תינתן עמלה של עד 8%.

Shutterstock Shutterstock
החברה השוויצרית להשכרת בתים ודירות נופש, Interhome, השיקה את פעילותה בישראל.

החברה, שהנה בעלת ותק של יותר מ-45 שנה בשיווק נכסים להשכרה לצורכי נופש לפרקי זמן קצרים, מחזיקה מאגר של 46,000 נכסים, הפזורים ב-27 מדינות באירופה, ארצות הברית, דרום אפריקה, מצרים ואיחוד האמירויות.

בין הנכסים ניתן למצוא דירות, וילות, בתי חווה וטירות, שאל חלקם צמודים מתקנים שונים, כגון: בריכה פרטית, סאונה, גנים צמודים, גינות עם משחקים לילדים ואפילו מגרשי גולף.

הנכסים נמצאים במגוון מיקומים, כגון: ליד הים, ליד הרים ואגמים, בכפרים, בערים מרכזיות ובאתרי סקי.

לרגל פתיחת הנציגות בארץ והשקת האתר הישראלי של החברה www.interhomeisrael.co.il התקיימה מסיבת עיתונאים במלון "קרלטון", בהשתתפות אלי דרכלר, המנהל והבעלים של חברת RecreAction, שמייצגת את Interhome בישראל, גדעון טהלר, הבעלים של טל תעופה, השותפה בייצוג החברה בארץ וסיימון ליימן, מנכ"ל Interhome.

הנהלת חברת Interhome ממוקמת בשווייץ והמוקד הטלפוני, שנותן מענה 24/7, נמצא בפראג. לחברה סניפים במספר מדינות ונציגים מקומיים ביעדים שונים, בהם: צרפת, ספרד, שוויץ, הולנד, איטליה, גרמניה, פולין, רוסיה, אוסטריה, צ'כיה, בלגיה ושוודיה.

החברה למעשה מקשרת בין 16,000 בעלי נכסים לבין 560,000 נופשים בשנה, תוך בקרה על איכות הנכסים ומתן שירותים שונים לשוכרים. הנכסים עומדים בסטנדרטים קפדניים מאוד של Interhome ומתויגים בטווח שבין כוכב אחד לבין 5 כוכבים. 48% מהנכסים בדרגת 3 כוכבים, 34% שני כוכבים, 3% כוכב אחד, 14% ארבעה כוכבים ו-1% בדרגה של 5 כוכבים.

אם יש בעיה בבית נופש, בעת שלקוח נופש במקום יש מי שמסייע בפתרון הבעיה ואם יש מספר תלונות על דירה היא מוצאת מהמאגר. לעתים החברה אף דורשת מבעל נכס לשפץ את הבית כתנאי להמשך השכרתו.

אתר האינטרנט של החברה, כמו גם האתר הישראלי, מספקים פלטפורמה נוחה לאיתור דירה מתאימה ולהזמנה. ניתן לאתר נכס מתאים בצורה פשוטה ולקבל את מלוא המידע ותמונות.

תקופת השכרת הנכסים היא לרוב לשבוע, משבת עד שבת. לדוגמא ניתן לשכור ב"יער השחור" נכס ב- 250 יורו לשבוע ל-4 אנשים ואפילו וילה דמוית ארמון בצרפת ב-37,000 יורו. בחברה חישבו ומצאו שממוצע עלות לאדם ללילה בנכס בדרגת 3-4 כוכבים הנה 12-50 יורו ובנכסים איכותיים ויקרים יותר 80-300 יורו ללילה.

הזמנת נכס תקופה ארוכה מראש מאפשרת למצוא את הנכס המתאים מבחינת המיקום והאיכות ולהנות מהנחה של 14%. אם מזמינים "ברגע האחרון" מתוך הנכסים הזמינים ניתן להנות מהנחה של 33%.

סוכני נסיעות יכולים להזמין בתי נופש באמצעות האתר והעמלה המשולמת להם, לדברי אלי דרכלר, הינה עד 8%.

כמו כן ניתן להזמין באמצעות החברה מוצרים משלימים, כגון ציוד סקי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: