אא

הצ'רטריסטים בודקים את דופק השוק לפני החזרת הטיסות לטורקיה

לאחר הודעת המטה ללוחמה בטרור על הסרת אזהרת המסע לטורקיה יש חילוקי דיעות בין הצ'רטרסטים האם טורקיה תחזור עוד העונה.

Shutterstock Shutterstock

לאחר שהמטה ללוחמה בטרור הסיר את אזהרת המסע לטורקיה יש חילוקי דעות בין הצ'רטרסטים והסיטונאים האם טורקיה חוזרת עוד העונה.


מאחורי הקלעים ידוע כי יש כבר מספר צ'רטרסטים שכבר בודקים אפשרות להפעלה מחודשת של הטיסות החל מחודש אוגוסט. לדברי הצ'רטרסטים אין בעיה להשיג חדרים, כי באוגוסט נופל חודש הרמאדן .



אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף אמר הבוקר לפספורטניוז:" זה עדיין מוקדם לקבוע האם טורקיה תחזור. ברור שאין תחליף למוצר, לקרבה, להכל כלול, לפאר ולמחיר האטרקטיבי ". קשדן הוסיף  כי:" התחלנו כבר לקבל טלפונים מאנשים שמבררים האם יש כבר חבילות למכירה. אנשים מתייחסים מאד ברצינות להודעת המטה ללוחמה בטרור. בטורקיה יש שתי מדינות, האחת עם הפוליטיקה של ארדואן, והשניה, המלונאים, אנשי התיירות ורוב העם שלא מבין לאן ארדואן מוביל אותו ".

איזי מדם, מנכ"ל איזי טרוול סבור כי טורקיה חוזרת בגדול:" אנחנו ממשיכים כל השנה לשרת את האוכלסיה הערבית לטורקיה במספרים שעברנו אפילו את שנה שעברה.  יהיה קשה מהיום למחר לשים טיסות לבודרום ואנטליה ,אבל טורקיה תחזור, לאור כל הנסיונות של מארגני תיירות לגבי יעדים אחרים, עדיין אין ספק שמה שהציעה לנו טורקיה בעבר ובעתיד, אין לו תחליף. אין ספק שבתחום הפוליטי יש התגוששויות. נהרגו  להם 9 אזרחים, כל צד צריך לשכוח מה שהיה ולפנות לתיירות. הם יקבלו אותנו ואני מאמין שהישראלים יקבלו זאת, ויחזרו לטוס לטורקיה ".



יהודה זפרני, משנה למנכ"ל אופיר טורס ומנהל הקימונאות חושב ההפך:" טורקיה לא חוזרת. החרם הצרכני על טורקיה נובע מהעובדה שאין לה שום קשר לאזהרת המסע. זה התחיל עוד מעופרת יצוקה והניסיון להעליב בזמנו את הנשיא פרס מצד ארדואן. אני רוצה להזכיר לכולם שהייתה אזהרת מסע באיזור מזרח טורקיה במשך שנים רבות. במשך עשר שנים האחרונות היו פיגועים רבים בטורקיה, וזה לא השפיע על הנופש הישראלי. ברגע שטורקיה והעומד בראשה הקצינו את העמדות כלפי הישראלים זה עשה את שלו.ההכרזה שלו על הקמה ועידה בינלאומית מוכיחה לאן הכיוון שלהם. אני חושב שכל הדבר אבוד לגבי השנה. אולי יהיו כאלה שינסו להרים טיסות באוגוסט. הכל תלוי בטורקיה. אם נראה שינוי פוליטי מצד הנשיא ארדואן אז אני מעריך שהקהל הישראלי כן יחזור. אבל זה לא דבר שנראה כרגע ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: