אא

רק 28% מהציבור מזמין את החופשה בישראל באמצעות סוכן הנסיעות

כך עולה מסקר תיירות פנים 2010 שנערך עבור משרד התיירות ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה. עוד נתון מדאיג מבחינת הסוכנים, רק 11% מהציבור נעזר בסוכן כמקור מידע לקראת תכנון החופשה.

Shutterstock Shutterstock

רק 28% מהציבור מזמין את החופשה שלו בישראל באמצעות סוכני הנסיעות.


 


כך עולה מסקר תיירות פנים 2010 שנערך עבור משרד התיירות ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה בהנהלת פרופ' אבי דגני וד"ר רינה דגני.



מהסקר עולה כי 31% מהציבור מזמין את החופשה דרך האינטרנט, 47% מהציבור מזמין ישירות מנותן השירותים, 5% מזמינים באמצעות מקום העבודה קרי וועד העובדים.



נתון שהסוכנים צריכים לקחת בחשבון הינו , כאשר 66% מהציבור ציין כי הם משתמשים באינטרנט כמקור מידע לקראת החופשה בארץ. רק 11% ציינו כי הם נעזרים בסוכן הנסיעות, 46% ציינו כי הם נעזרים בחברים ומשפחה, 23% מפרסומים בעיתונים, 6% נעזרים במקום העבודה, 5% מניסיון אישי, 4% מספרי תיירות.


אגב , נתון מעניין הוא ש-90% מהמרואיינים הביעו שביעות רצון גבוהה מחופשתם, כשליש מהיוצאים לחופשה יצאו כזוג בלבד-34% ואילו 27% יצאו עם ילדים, 24% יצאו עם חברים.



מבחינת המועד - 39% ציינו כי יצאו לחופשה בימי סוף השבוע, לעומת 35% שיצאו באמצע השבוע. שני שליש-66% ציינו כי יצאו לחופשה בת2-3 לילות, 18% יצאו ל-4 לילות. מבחינת ישראל, יותר משליש יצאו השנה לחופשה בעיר אילת-35% ובפער גדול אחריה, נרשם ים המלח כיעד פופולארי בחופשה האחרונה בקרב 15% מהנופשים. צפון הארץ, על יעדיו השונים, משך אליו השנה 36% מהיוצאים לחופשה. למעלה שני שליש מהמרואיינים לנו בחופשתם האחרונה בבית מלון-68% ו-22% היו בצימר.
52% דיווחו כי יצאו לנפוש בארץ במהלך השנה האחרונה, 35% יצאו לנפוש רק בארץ, 19% יצאו לנפוש רק בחו"ל, ו-30% לא יצאו כלל לנפוש בשנה האחרונה. הנופש הישראלי יוצא בממוצע ל-2 חופשות בארץ לעומת 1.5 חופשות בחו"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: